• Flingaplinga

Exakt varför?

Exakt varför har du gått igenom vartenda ett "äntligen gravid" här på "Svårt att bli gravid" och "puffat upp" dessa meddelanden? Vad var syftet? Jag tror inte på att du är så godhjärtad att du bara måååste gratulera precis ALLA som testat plus.

........"Jag är hatfylld motståndare till medveten elakhet"...... hm jag undrar just....

• Svar på tråden Exakt varför?
  • maja under eken

Jag la oxå märke t detta men jag tycker man e ute på farligt vatten om man förutsätter att människor handlar av elakhet!

Varf inte skicka ett privat meddelande istf o hänga ut personen här? Känns oxå lite elakt tycker jag..

• maja3

Varför tror du inte att personen du syftar på , är godhjärtad???
    Jag tycker att det var medvetet elakt av dej att skriva inlägget...

• Flingaplinga

Möjligt att jag överreagerade, hormonerna ligger utanpå kroppen känns det som.. förlåt isådana fall. Eftersom jag inte skrivit vem jag syftar på så behöver ju ingen känna sig träffad så är det med det.
    hej och hå låt skutan gå

• maja under eken

Vi kan alla överreagera, hoppas att du snart mår bättre!

Lyckan kommer t oss alla en dag! D handlar in te om OM vi får barn utan NÄR!!

kram

• Jeanette

Jag skrev inlägget! Och det av all godhet!
    Tänkte att det kunde vara ett hopp till de som försöker o kämpar att inte ge upp!
    Sitter själv i denna situation o tycker att det ÄR kul att så många lyckats!
    Inte min mening att "gnida" in nåt!

Jag satt inte o "gick" igenom alla "äntligen" inlägg men eftersom jag kollade bakåt i senaste inläggen (svårt att få barn) o kom till just sida 3 där det hade slumpat sig så att de flesta inläggen var "äntligen"! Tyckte det var otroligt!

Hoppas du bara överreagerade o att du mår bättre snart som Maja oxå skrev!
    Tack Maja förresten för din support!

Föresten, detta nämde jag i pp-tråden, jag starta inte en egen tråd om det!

Lycka till i bebisverkstaden! Och det önskar jag av hela mitt hjärta!

• maja under eken

Fast d var inte dig d handlade om Jeanette. D var en person som puffade upp alla "äntligen gravid-trådar" som TS undrade avsikten med. Din reaktion var ju bara en liten reflektion över just alla dessa inlägg.

• Jeanette

Jaha! Jag fick uppfattningen att det var min kommentar i pp-tråden. Aha! Sorry!

Men vaddå? Hade nån puffat upp äntligen inläggen eller? Knepigt ju??
    Det var ingen slump då?

Tyckte det verka så häftigt att såå många hade plussat.
    Var bara inne på en o det var Maluschkas.

• Sara Jane

. . oerhört osmidigt gjort . . tror dock inte det är av elakhet utan snarare korkat och taktlöst . .

Svar på tråden Exakt varför?