Hur få bort valk över naveln??
det som tidigare var ett sex pack är nu förbytt mot en tjock fettvalk- över naveln dessutom. Den är största delen på hela magen vilket gör att jag ser extra fet ut när den sticker ut har alltså en valk- blir smalare- sen lite större igen.
valken str ut även när jag står upp så tighta tröjor går fetbort, vilket är synd då jag annars gärna framhäver min byst (hade stor byst även när jag var smalare)
Förstår att jag behöver gå ner lite i vikt eller träna på rätt sätt lever inte lika nu som jag gjorde förr..
får jag brar bort valken ser jag inte alls så tjock ut men vet av erfarenhet att jag behöver bli smal väldigt smal för att få bort/minska valken- vilket jag såklart gärna vill men i väntan på det så vill jag se normalsmal ut utan valk mitt på magen.
känner fler som är betydligt större än mig men som har en annan kroppsform vilket jag tycker gör att de inte alls ser lika stora ut som min fast jag ser att de egentligen är större, deras mage är mer jämnformad även om den inte är platt.
Vad kan det bero på att min mage ser ut så?
för lite träning och fel kost så klart men jämfört med de jag känner ligger jag bra till men har ändå korvmage
vilka övningar tror ni kan hjälpa att få bort den??