september 2012
Hej! Väntar mitt första barn med bf 5 oktober trodde jag, men på rul igår blev jag framflyttad till 30 september :) bor i Vänersborg.
Hej! Väntar mitt första barn med bf 5 oktober trodde jag, men på rul igår blev jag framflyttad till 30 september :) bor i Vänersborg.
Tack helenasochjörgens :) tycker inte att min mage syns så mycket utan tröja men när jag har tröjan på mig då syns den bra, lite konstigt :P vad härligt med sparkar! Själv har jag bara kännt lite "bubbel" så där som man kan känna i början :) fast jag är några veckor efter dig i v 19 (18+4) närmare bestämt :)
Hur stora var era på ultraljudet ? När jag läst på olika sidor om hur stora dom är så tycker jag min verkar vara lång och smal 18 cm lång och 193 gram tung :P i vecka 19
Helenasochjörgens: Oj oj oj förlossningen är jag rätt orolig över, alla pratar om att det är så hemskt osv. Visst det är den säkert men jag vill ju ändå se det som en bra grej om du förstår vad jag menar :P
Du som ska få ditt andra barn, hur var förlossningen (om du kommer ihåg) var den så farlig som alla säger?
Välkommen monsterunge :)
Vad roligt med en liten flicka! Sparkarna kommer nog dom med så småningom :) Vilken vecka är du i nu?
Själv har jag en känsla som säger att det ligger en pojke i magen vet inte varför men alla säger det att vi kommer få en pojk ;)
Det var väldigt längesedan jag var här inne nu :P hur har det gått för er och era magar? Själv har man känt första sparkarna igår v 19+3 och idag kände sambon också :)