september 2012
Hej! Hoppar gärna in här... Väntar första barnet, bf 25september! ;)
Mår oförskämt bra och har gjort sedan dag ett förutom en del foglossningar i ljumskarna de senaste veckorna, men känns ändå fort helt ok!
;) glad midsommar!
Hej! Hoppar gärna in här... Väntar första barnet, bf 25september! ;)
Mår oförskämt bra och har gjort sedan dag ett förutom en del foglossningar i ljumskarna de senaste veckorna, men känns ändå fort helt ok!
;) glad midsommar!
Jag bor i Kungsbacka, ett par mil nedanför Göteborg. Men kommer uppe från Hälsingland.
Vet inte om det är en tjej eller kille, var säker från början att jag inte ville veta, men min sambo ville gärna.... Men jag tror att jag har ångrat mig nu, men men... ;)
Thank you ;)
Ja det är svårt att få in att man inte ska/kan vara i farten hela tiden... ;)
Helena
Helena: ja vi pratade med BM senast om det och hon sa att hon inte kunde göra ett extra UL bara för det, men att det förmodligen skulle bli en nästa gång, som är på torsdag... ;) jag återkommer!
Granen: jag går också in i vecka 28 på onsdag
Ja
Vad skumt, min smilysar kommer inte med här på FL.... Väldigt konstigt! ð???
Lägg gärna med mig också
Men suck... Ska sluta skriva från mobilen....
Lägg gärna med mig också, 25/9 vet ej kön.
Jag går in i vecka 28 imorgon
Så tog den bort halva inlägget, Här på västkusten skiner solen och det var så varmt på lunchen att jag fick sätta mig i skuggan... Jobbar på för fullt annars! Ha en bra tisdag ;)
Helena: jag jobbar med administration på ett företag, som stänger 4veckor på sommaren (29-32) och sedan är det tänkt att jag jobbar 3-4veckor till innan jag går på fl ;)
Jag har inte fått besked från fk ännu men hoppas på det snart också! Den 16/7 ska vi gifta oss också ;) det blir litet och vi åker till Leksand där vi träffades för drygt 8år sedan! Så det händer mycket roligt nu! ;)
Jag är också tokig i jordgubbar! Mums! ;)
Varit hos BM nu, alla värden var bra, slipper fortfaande äta järntabletter , magmåttet var 25, +8kg och hjärtljuden 135-140. (förra gången 150) vecka 27+1.
Ja har hört så mycket jobbigt med järntabletterna så jag är tacksam! Laddar med blodpudding varje vecka + en nedrans massa jordgubbar,
Jag jobbar denna vecka, sen semester 4veckor. Tog ledigt efter lunch idag och gick till frissan m.m nu har jag varit och tränat lite. Nu ska jag sätta mig i soffan och slöa i några timmar! Vecka 30 imorgon
Hanovsky: vi har samma bf! länge sedan jag skrev något här! Igår spydde jag för första gången, tror faktiskt att det berodde på något jag ätit. Men blev ganska chockad ändå att det kom! Idag ska jag bli fru. Vet inte om jag förstått det ännu!