september 2012
Hej denna sep tråd tror jag att jag har missat... Bf den 23/9 
Hej denna sep tråd tror jag att jag har missat... Bf den 23/9 
Händer ändå i bland... Men jag mår bättre i alla fall.. Har det jobbigt med min opererade rygg.. Men tur det kommer något gott av detta 
Hör o häpna... F-kassan godkände min sjukskrivning från 05/04-0923 i ett brädde... Fick till och med pengar för en tid bakåt
Så nu kan jag andas ut...
Första gången jag är glad att vi har sjötomt.. Bara 10 meter ner till våran badstrand.. Sjönt att ligga på flotten där det blåser gott 
Glad Midsommar på er alla...
Här är en till som går hemma hela dagarna.. och jag spyr på det snart.. Fick ju inte jobba =(
Idag har jag och 2 av barnen varit och handlat lite till bebis.. Inte mycket kvar nu... =)
Nu ska jag sätta mig ner med månadens "roligaste" betala räkningar !!! Någon som vill ha dom?? =)=)=)
Tjejer jag skulle behöva era råd
Vi har fått en nästan ny barnvagn en brio sing av en kompis.. Liggdelen var oanvänd.. färgen är svart. Problemet är ätt sittvagnen o tyget är sååå solblekt. Det är brunt i stället för svart... Kan man köpa textil färg o slänga i alla tygdelar i??? Eller är det bara att ge upp???
Jag har fött mina sista 3 barn utan bedövning.. Bara lustgas... Jag får inte ta ryggbedövningen.. Måste jag ha den denna gång blir det sovande snitt.. Och det vägrar jag!!! Jag har en opererad rygg..
Så jag hoppas jag klarar med bara lustgas även denna gång...
Någon som har tips mot extrem torr i munnen?? Är som sandpapper typ...
Idag har jag varit hos bm... Mitt hb är i botten igen.. Så troligtvis kommer det bli järndropp denna gång oxå
Bara sover och sover har ingen ork till något... Jag går heller inte upp i vikt som jag borde.. 0,4 på 3 besök hos bm.. Men ligger på kurvan ändå.. Tycker det är oroande...
Gjorde även glykosbelastning men det gick bra.. =)
Jag står inte ut i denna värme... Vet inte var jag ska ta vägen?? Svullen till max.. Huvudvärk..
Hur klarar ni andra av detta????