september 2012
Tittar in och skrivet jag med:)
Väntar mitt första barn, en flicka!
30 september är de beräknat :)
Skoj att se andra ska ha i september oxå:)
Tittar in och skrivet jag med:)
Väntar mitt första barn, en flicka!
30 september är de beräknat :)
Skoj att se andra ska ha i september oxå:)
Tack :)
Skriver från mobilen så kanske blir lite stavfel ;)
Hur går de för er och bebisarna?
Jag har haft massa sammandragningar/förvärkar:( så har legat på förlossningen för kontroll! Första gången i v25 och andra gången i v28! Plus att hon ibland inte vill röra sig! (men så fort man kommer till förlossningen så blir allt bra)
Men efter sista gången så har de varit full fart och jag är överlycklig men aj vad ont de gör ibland:) hehe! Dessa sparkar på revbenen:)
va roligt att så många är med här :)
Jag är så spänd och nervös. hehe.
tycker ni att datumet för eran beräkande "ankomst" stämmer?
Jag har ju BF 30/9. Men enligt mina egna beräkningar så är de 22/9.
så de ska bli spännande o se när hon vill komma ut. :)
Hannovsky: nej hon kommer ju när hon vill;) hehe! Men kul att de vilket datum de är närmast så att säga:)
Lillabsmbi: jag har iPhone, vad är de för app :)
Åh denna eviga väntan...
Vill att de ska vara september nu :) hehe..
har sjukt ont i ryggen och ljumskarna nu:(
plus att jag känner att järnbristen är här.. glömde ta tablett imorse så fick ta den nu...
och denna ständiga oron hela tiden..
Ibland, vissa dagar så rör hon sig hela tiden och ibland, som idag så är de lugnt..
men ibland känner man en spark o då blir man lugn men inte kul. :(
Nån mer som har så??
och välkommer Den lilla m :)
Skönt. Att din magvärk släppt, jag har min nu:( kan inte sova:( men men de ger sig väl:)
Och så är de här tiden på dygnet då hon rör sig som mest! Hon sparkar och sparkar! Sambon ligger och känner på magen och blir nästan lite, hmm, ja vad ska man säga! Förvånad att de kan sparka så hårt:) hehe!
Kokosbulle:
Ja men de är ju så hemskt! Är oxå "bara" i v 30, vill lixom snabba på de hela så hon kan komma ut så man vet att allt är bra!
Usch de blir sån panik:(
När ska du ha??
Samma med min tjej hon ligger för de mesta på höger sida.
Och hon sparkar för de mesta på mina revben.. AJ. haha..
ibland är de verkligen så hon trycker ut sin lilla kropp mot min mage så man ser henne nästan.. lite otäckt.
Hejar in så här på lördags kvällen:) sitter med extrem foglossning:( men sambon pigga upp mig med lite grillat :) och så har han hittat ett underbart gott alkoholfritt jordgubbs vin åt mig så de dricker jag! Mums och ha en trevlig kväll:)
Går in i v31 idag=) och har 70 dagar kvar..
vart har tiden tagit vägen?? haha..
har grym foglossning just nu :( men de är väl bara att bita ihop..
Börjar bli lite nervös över allt nu, lite stressad. hur ska allt gå från förlossningen och hemma förstatiden.
osv...
Har allt (tror jag) till bebisen kommer hem.
När ska man packa förlossningsväskan??
vet ni nån bra sida där de står allt som ska med?
Hur skriver man förlossningsbrev??
tusen frågor. men hoppas nån vet=)