september 2012
Jag har ingen aning för svider och kliar om vart annat har hört om åderbråck men de vägrar jag tro ;)
Jag har ingen aning för svider och kliar om vart annat har hört om åderbråck men de vägrar jag tro ;)
Mickenike:med min förra graviditet hade jag jätte problem med nästäppa och de gick åt massa med nässpray tyvärr men hade inte mycket att välja på.
Känns tungt att andas känner jag oxå igen från mina tidigare graviditeten och denna och tog upp dr med bm i onsdags och hon var nästan säker på blodflödet.
Foglossning har jag massor mest på kvällarna, använde foglossningsbälte förut men tycker inte de är så skönt, men jag har ont i rygg ner på skinkor känns extra mycket när man sitter brett isär med benen, rek att när du går så ta korta steg, sitt inte brett i sär med benen och inte i kors heller
Somelikehot:
Känner lite som dig fast min son har fått nån extrem 6 års trots ingenting som passar och sirar för de mesta så här har oxå bråkats endel :(
Jag har ju iofs turen att jag inte har en massa krämpor och kan leka med barnen för fullt :) men ofta så är min sexåring hårdhänt och ibland elak men såklart utan att egentligen mena nått elakt de blir ibland lite fel inte alltid lätt att få en 2 åring och en 6 åring att leka och vara sams ;)
Någon mer än jag som känner sig nervös inför fl? :(
Phuu jag är nervös :(

Haha jag fick barn -10 men känner mig ändå som nybörjare
Ja mobilen funkar de inte från;)
Fin mage granen ;)