Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

men usch då lillabambi! har med sammandragningar från o till, magen blir ju stenhård o känns obehagligt!!

o foglossningen vill inte försvinna:( stödbältet hjälpte nada:/ min kropp verkar ej bära detta barn, blir för tungt..

längtar till vi ska åka till stugan 15juli.. o stannar en vecka.. 
    Barnmorskan på måndag igen då, skönt o gå regelbundet o ofta...

Granen: tvättat har jag med gjort en omgång alla fall,  ja pannkakor går fort o göra:)

åh renovering av köket vill man ha här med!!

• Helenasoch jörgens

september70: onda förvärkar e inte bra, har jag fått höra då ska man ringa förlossningen.. men har man sammandragningar som inte gör ont e  d inge fara!

• Helenasoch jörgens

oki jag tar så lite värktabletter som ja kan, tycker inte om o ta sånt... o jag tar inget mot foglossningen, så lider i onödan.... men vad kan man göra när man har sån foglossning att man har ont när man sitter o ligger med??

• Helenasoch jörgens

mickenike: ja ska på rutin ultraljud, se så bebis växer som det ska! ingen direkt oro hos mig el barnmorskan men jag bad om ett sånt o fick remiss:)
    e väl mer för o få se bebis igen o kanske se könet till 100% denna gång!

har fått kallelse 23 el 34 juli ska vi dit...

midsommaren har varit bra

• Helenasoch jörgens

lillabambi: haha mena 24juli:P

jag ska till barnmorskan imorgon jag:) se vad sf måttet visar då? blodtryck har alltid varit bra
    det som varit minst bra är järnvärdet..

jag är i vecka 29 nu ja:) går in i vecka 30 på lördag.. inte långt kvar alls!!!

kul att vi ligger så lika allihopa:) se vem som blir först ut o få träffa sin lilla bebis, spännande!

Svar på tråden september 2012