Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

selmv: ja riktigt tråkigt!! gör inte mycket här heller!
    varit ute lite o suttit på balkongen o handlat lite o nu laga mat,

• Helenasoch jörgens

mickenike: ja jag fick ju ett ultraljud till utan o tjata, bara frågade om det... el läkaren frågade om ja ville ha en remiss till  o få ett ultraljud.... så man slipper va orolig.. ja e den typen!

inte bra att dom gjorde ont inte! så vila! jag är i vecka 29... har foglossning från o till hela tiden:(

oki jag har med en känslig näsa, o blödde ofta näsblod som liten, utan anledning med...

• Helenasoch jörgens

somelikeithot: jag får yrsel från o till:( om ja ligger på rygg o sover, så kan ja vakna med yrsel!
    så måste sova på sidan.. men e svårt o hitta en bekväm sov ställning pga av foglossningen...
    nej inte bra o städa o anstränga sig om du ska VILA egentligen:)

• Helenasoch jörgens

Granen: men usch jobbigt... jag får panik av blod jag:/ ja klarar ej när min dotter gör illa sig osv, då får alltid nån annan hoppa in o hjälpa typ....

idag öser regnet ner här:(  änglarna gråter!!! undra varför?

ska till barnmorskan idag med i eftermiddag... så uppdaterar alla värden o så för er sen:)
    hoppas allt  e bra... lever gör h*n alla fall ,sparkar för fullt...

först nu ska ja på KBT, väldigt bra det för mig men jobbigt psykiskt

• Helenasoch jörgens

va? nej vad säger du... usch, bra att du åker o kollar!! min rör sig varje dag, fast det va en dag förra veckan som h*n inte rörde sig, va på föräldrautbildningen, så sa ja till hon barnmorskan att ja inte känt nå, så hon drog med mig in på ett rum o kände o försökte få bebis o komma igång, sen lyssna hon på hjärtat o d slog.. så tror bara bebis va lugn den dagen.. sen dess sparkar h*n som vanligt...

• Helenasoch jörgens

va bra att allt såg bra ut!!

va hos barnmorskan idag ju..

blodtryck 115/70
    blodsocker 6.4

hjärtljud låg på 150
    sf måttet låg mellan normal o övre kurvan..  26 cm

• Helenasoch jörgens

hur gjorde du för att få dom där gratis paketen från apoteksgruppen o kronans droghandel??
    kollade in din blogg o såg dom... skulle vilja ha med:)

Svar på tråden september 2012