Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

usch då jobbigt!!!

när jag kom in till sjukhuset så va ja öppen 8cm redan, jag klara smärtan så bra, så jag bara blåste på i den där lust gasen haha... sen fick jag i mig för mycket så jag försvann där en stund när hon skulle krystas ut, så helt plötsligt låg hon på min mage, va inte alls med där! hehe... sväva bland molnen jag:)   dom va inte världens bästa barnmorskor heller, sa inte hur jag skulle andas o krysta osv, så gick efter känslan o det gick ju sådär:P

hade tyvärr massa ångest  redan innan graviditeten, lider även av social fobi:/   

• Helenasoch jörgens

ja lustgasen verkar va mångas första val här:)

jag sprack mycket med dottern, så man låg där o fick pinas med att sys, aj aj!!!! inte kul...    

• Helenasoch jörgens

min dotter va normal stor, skönt det... men va ändå en pärs o få ut henne hehe... 3400 vägde hon, se vad denna väger?

lär vi få e på ultraljudet sen:) 

• Helenasoch jörgens

mrstr välkommen:)

va kul med en ny som kommer in här:) grattis till lilla pojken i magen:)

ja du håller med dej, kommer kännas som första barnet detta, för nu när jag har en sån stor tjej som snart blir 11år så helt plötsligt ska man få en bebis, hur gjorde man det o det??? minns inget knappt!

hej jhk88:)  ja det va länge sen du va inne här, grattis till en ny vecka, vecka 30 för dej nu, snart e bebis här:)        

• Helenasoch jörgens

låter bra det lillabambi:P hehe..

hur e det med alla??? tror alla är  i slut fasen av graviditeten nu?

sista trimestern, man känner sig tung, klumpig, halsbränna, foglossning osv??

denna vecka har jag fått sammandragningar så fort ja rört mig minsta lilla:(

men tur dom inte gör ont!   

ingen mer här som ska göra ett extra ultraljud? längtar till mitt den 24juli... då kanske man få se om det till 100% är en tjej en liten izabella:)   

• Helenasoch jörgens

selmv: va bra att allt såg bra ut på ultraljudet!:)
     hur stor a han?

min foglossning sitter  bak längst  ner på ryggen o fram vid blygdbenet o även smärta från bäckenet:/    

• Helenasoch jörgens

vilken fin mage:) hur la du in bilden*? jag vet inte hur man gör:(

september70: ja snart kommer våra bebisar:) se vem som får först av oss i våran lilla tråd:)   

Svar på tråden september 2012