Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

hej september70 välkommen:)
    jasså va jobbigt o få sammandragningar, tror inte jag haft nån än! va trist att magen knappt syns men det kommer ska du se:)
    min börjar bli i vägen redan hehe. lite jobbigt o tungt för ryggen! jag blir lugn av bebisens puffar då vet man att hon lever:)

• Helenasoch jörgens

september70: ok:) skönt att inget  va påverkat alla fall!!
    mm jag fick 4 dar för tidigt med min första, hon är idag 11år snart i dec..

• Helenasoch jörgens

pao86:inte bra alls ju med stress, du kanske har sånt jobb?? då e det nog bäst att bli sjukskriven, så inte sammandragningen blir värre...
    e ju jätte bra att han sparkar det brukar ju betyda positivt:)
    min lilla vilding sparkar mycket med!!!

• Helenasoch jörgens

åh fy så jobbigt:( får med ont då o då när jag går:( men står ut, jobbar ju inte just nu heller så.... men när jag går långt o mycket gör det mest ont på höger sida där bäckenbenet sitter:( bra att du blev sjukskriven!

• Helenasoch jörgens

hej lillabambi välkommen, självklart får du hoppa in här:)
     vart bor du nånstans? vet du könet på den lilla? sover du bra?

• Helenasoch jörgens

Bamsing10: jo här går det fint, men har väldigt ont i bäckenbenet på båda sidor pga av livmoder o magen när jag går mycket:(  kul att du känt sparkar, visst e det underbart o känna:)
    min sambo har med känt dom, o han blev så glad, känt sparkar i ett par veckor nu... har fått lyssna på hjärtat hos bm, o ska snart börja mäta magen:) känner bebis varje dag nu...

21+5 idag:) (22veckor) snart  inne på 23, tiden går fort nu...

• Helenasoch jörgens

lillabambi:  så lite så:) kul med flera som ska ha i september, så alltid kul när en ny tittar in:)
     oki va skoj, en flicka till 80%trodde dom på vårt ultraljud, så förbereder oss på en flicka...
    jag har en snart 11 årig tjej sen innan..

jo har problem jag med men med ligamentet i bäckenbenet så ont när jag går:(
    tycker tiden går fort nu!! 22fulla veckor på lördag sen går man in i vecka 23, känns skönt, längtar efter den lilla:)

hur många barn har du sen innan? bara pojkar alltså? då förstår jag att du e glad att det  e en tjej denna gång nu

• Helenasoch jörgens

välkommen spej..
    klart du får hoppa in:)

grattis till en tredje tös på väg:) så då har ni tre prinsessor snart:)
    åh va sött av din 5åring som vill känna på magen, :)
    men jobbigt med dina krämpor!!!!!!
    har med problem, el fått nyss så ont när jag går:(
    låter inte lätt alls för dej att du får ha kryckor!!!!

mm vissa nätter har jag bara vaknat utan anledning, o så svårt o somna om:(

lillabambi: jo då hon e glad att få ett syskon, hon brukar känna på magen min om bebis sparkar:)
    hon har ju varit ensam barn hela tiden, så tror verkligen hon blir en stolt storesyster som kommer hjälpa sin mamma:)
    men om det va 98% på ultraljudet att det blir en tjej så blir det nog en tjej,ska du se:)

har du nåt namn redan'??? vi har felicia,isabelle,josefine just nu som jag tycker e  fint

två bus pojkar har du alltså ja då e det på tiden att det blir en prinsessa:)

Svar på tråden september 2012