september 2012
jhk88: skönt att du fortfarande känner dej smidig:) jag e motsatt jag.... för jävlig foglossning här med:/
jhk88: skönt att du fortfarande känner dej smidig:) jag e motsatt jag.... för jävlig foglossning här med:/
somelikeithot: låter inte kul, vet hur det känns, hade likadant för nån vecka sen, då rörde hon sig inget på en hel dag... o idag e det samma ïgen, känner inget:( då sa min barnmorska att så fort det förändras så ska man åka in o kolla. hur det står till med bebis,
min har en regelbunden rörelse på morgonen tidigt men ej denna morgon... men väntar o ser till senare om hon rör sig, kanske e som sist...en vilopaus?
ganen: va skönt att allt e godkänt!!! fattar inte va alla dom förkortningarna står för men verkar ju va positivt alla fall:P
sj ska ja ansöka om fpenning, väntar bara på såna papper!
somelikeithot: jo hon har gett mig rejäla kickar under eftermiddagen o kvällen.. vissa gör skit ont!
va bra att allt såg bra ut, o att sammandragningar lugnat sig!
va skönt lillabambi:) såg bilderna i din blogg, :)
70dagar här:)
ja september min brukar med sova länge på morgonen:) ja en liten tonåring:P
för mig går det rätt fort o somna,men vaknar massa gånger för o kissa, drygt!
snart går man in i vecka 31:)
mickenike: lider med dej!!! det esamma här när det gäller min relation till min mamma:) e ofta hos henne, nu när jag e gravid så vill jag vara hos henne mera...
då e vi två om att va trött på fulla människor :) jag vill bara kunna ta en cider med alkohol i:)
jag känner mmig grymt klumpig jämt...
idag har hon verkligen visat att hon finns i magen, sparkat o bökat omkring i magen:)
30+0 imorgon:) nice vecka 31 på väg in, o 9veckor kvar men kan ju komma tidigare
Min snurrar runt hela tiden:) så min har ej vänt sig än...
Med första barnet kan dom vända sig tidigt, e man omföderska så kan d dröja till bara nån vecka innan dom föds så vänder dom sig rätt.
30+0 idag:)
hej cozmoz:) jo va ett tag sen du va inne, så din ligger redan vänd neråt, va tidigt era verkar vända sig, jag ska till barnmorskan på fredag den 13e juli o kanske får man veta då om hon vänt sig??
tycker min snurrar runt o bökar mycket:)
15juli bär det av mot stugan vi hyrt o e borta en vecka:)sköönt...*hoppas bra väder*