september 2012
så lite så:)
händer hos er denna måndag??
har alla semester nu??
vad ska ni göra i sommar??
så lite så:)
händer hos er denna måndag??
har alla semester nu??
vad ska ni göra i sommar??
lillabambi: låter mysigt! ja här e man själv nu i två dygn, sambon o dottern min o sambons bror med familj e på kryssning, två dygns.. o blir lite orolig o får ångest av o va själv, nu när man bara har 9veckor kvar av graviditeten...
klarade tyvärr inte av o hänga med pga av foglossningen:(
på söndag så blir det 20mil resa till en stuga vi hyrt, en vecka, ska bli skönt:)
så längtar!!! grilla mycket o fiska,mysa o så...
sen den 24e så e d ultraljud:)
annars ska vi väl inte göra så mycket.. åka till min mormor några dar kanske
va skönt att era värden va bra o att bebis ligger neråt:) för er båda två!!!
jag ska till BM på fredag jag:) får veta mer då, hur bebis ligger,
här har man gått upp 16kg kanske totalt..
mickenike: här e det kallt, o regnigt o det eskönt, för det har varit så kvavt o varmt inne o ute dessa dar, så njuter nu när det e lite kyligare
oj det va en del:)
sj har ja inte mycke alls i 50/56.... har mest i 62 0 68
dom växer ju så fort oftast så behövs inte mycket
nelliepop: vad jobbigt för dej!! jag har bara en jobbig foglossning o lite illamående... kräkningar e över verkar det som skönt!!! så sitter mest pga av foglossningen...
somelikeithot: vad e det för mobil? här e det med lugnt... händer inte så mycket.. trött som bara den
selmv: det kommer gå bra ska du se:)
förstår att du e nervös, jag e lika nervös för va 11 år sen jag låg där sist o krysta:)
bra att det va bra med bebis, blir ju trängre o trängre i magen så den kommer ju röra sig lite mindre då... jag har haft två såna dar jag ej känt nåt
På mig strålar d ibland upp på ryggen! Har en jobbig foglossning!!
Jag har bara klåda i underlivet!
nope ingen amningsbh.. använder mina egna med såna amningskupor man köper på apoteket..
va kul granen:) att ni fått ordning, ingen katt som hoppar upp i barnsängen då o hårar ner?