Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

så lite så:)

händer hos er denna måndag??

har alla semester nu??
    vad ska ni göra i sommar??

• Helenasoch jörgens

lillabambi: låter mysigt! ja här e man själv nu i två dygn, sambon o dottern min o sambons bror med familj e på kryssning, två dygns.. o blir lite orolig o får ångest av o va själv, nu när man bara har 9veckor kvar av graviditeten...
    klarade tyvärr inte av o hänga med pga av foglossningen:(

på söndag så blir det 20mil resa till en stuga vi hyrt, en vecka, ska bli skönt:)

så längtar!!! grilla mycket o fiska,mysa o så...

sen den 24e så e d ultraljud:)

annars ska vi väl inte göra så mycket.. åka till min mormor några dar kanske

• Helenasoch jörgens

va skönt att era värden va bra o att bebis ligger neråt:) för er båda två!!!

jag ska till BM på fredag jag:) får veta mer då, hur bebis ligger,

här har man gått upp 16kg kanske totalt..

• Helenasoch jörgens

mickenike: här e det kallt, o regnigt o det  eskönt, för det har varit så kvavt o varmt inne o ute dessa dar, så njuter nu när det e lite kyligare

• Helenasoch jörgens

nelliepop: vad jobbigt för dej!! jag har bara en jobbig foglossning o lite illamående... kräkningar e över verkar det som skönt!!! så sitter mest pga av foglossningen...

somelikeithot: vad e det för mobil? här e det med lugnt... händer inte så mycket.. trött som bara den

• Helenasoch jörgens

selmv: det kommer gå bra ska du se:)
    förstår att du e nervös, jag e lika nervös för va 11 år sen jag låg där sist o krysta:)

bra att det va bra med bebis, blir ju trängre o trängre i magen så den kommer ju röra sig lite mindre då... jag har haft två såna dar jag ej känt nåt

• Helenasoch jörgens

nope ingen amningsbh.. använder mina egna med såna amningskupor man köper på apoteket..

va kul granen:) att ni fått ordning, ingen katt som hoppar upp i barnsängen då o hårar ner?

Svar på tråden september 2012