Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Här blev de ett par timmar ute i regnet med barnen och sambon varit och kikat på fotboll, stod i entrén där kallt och jävligt

• lillabambi

Men jag tycker du ska höra med sjukgymnasten eller bm för vissa lånar ju ut
    Köpte också begagnad vagn varför köpa ny när man hittar en fin beg

• lillabambi

Vi köpte oxå syskonvagn fast en carena double swing
    Jhk88 hur gammal kommer minsta vara ?

• lillabambi
    Helenasoch jörgens skrev 2012-06-04 17:18:45 följande:
    va hos barnmorskan idag o mätte magen igen, nu ligger måttet på 24cm o hjärtljuden lät jätte bra... 149 låg dom på nu

har även en tid inbokad hos sjukgymnasten imorgon, plus ska köpa ett stöd bälte:) se om det lindrar o hur det fungerar..
    vad har ni andra haft för sf mått???
    skulle börja mäta idag men blev inte så då jag fick avboka min tid hos bm stora sonen fick hög feber i natt så blev inge dagis, så på fredag får jag börja mäta istället

lite nya magbilder för går in i ny vecka idag 24+0

• lillabambi

Åh dessa vad kramper får de nästan varje natt räcker att jag sträcker på mig

Får bli att ringa tandläkaren på måndag har en visdomstand som krånglat typ 1 år men nu är de riktigt illa alvedonen hjälper inte och svullet och jävligt

• lillabambi

Firat sonen som blir sex på tisdag, blev lite kalasande idag så slipper vi stor kalas mitt i veckan, blir såklart lite kalasmys och fika på tisdag med men bara familjen  

fruktansvärt ont i tanden fortfarande, apoteket lurade på mig nån afta med men det är ju inte direkt till någon hjälp, jag hoppas att jag får en tid snabbt!!
    Hoppas man kan ta det på avbetalning eller nått för har inte råd att lägga ut en massa pengar nu innan lön ju :/ 

• lillabambi
    Granen skrev 2012-06-10 20:42:47 följande:
    Sonen har haft magsjuka i över ett dygn har han kräkts. Nu börjat pappan och jag bli dåliga. Usch
    nä fy vad jag tycker synd om er, äldsta sonen hade de för ett tag sen men resterande av familjen klarade sig!
Svar på tråden september 2012