• Granen

september 2012

Och jag min 13 juni ;) så det är ju ingen större skillnad ;)

• Granen

Lillabambi: Nä jag vet men jag menade mest på att jag nästan är ledig lika länge ;)

• Granen

Min grabb i magen har äntligen satt lite fart. Hade en lugn vecka men nu rör det sig oftare :)

• Granen
    lillabambi skrev 2012-07-04 20:45:52 följande:
    ja usch så är inge skoj alls :( hade en lugn dag och de räckte kan man säga"!
    Förstår det!
    Jag kände som sagt knappt sonen och gubben kände först i v. 33 tror ja de va...
  • Granen

SP = sjukpenning
    TFP= Tillfälligföräldrapenning
    GP = gravidtetspenning
    SGI= Sjukpenningsgrundandeinkomst

• Granen

Åh jag har sovit så gott inatt!
    Sonen har sovit ispjälsängen vi skruvade ihop igår ;)

• Granen

Nackdelen med att vara gravid sommaren är ju att man inte får dricka vin!

Men jag är lycklig idag. Vi har möblerat om så nu har vi bara sängen och spjälsängen kvar i sovrummet. Det innebär att vi även har plats att ställa in barnsängen om han vill ha egensäng i sovrummet framöver.
    För nu har han kidnappat lillebrors säng :P

• Granen

Alltså sonen tar upp plats spjälsängen både dagtid och natt tid just nu så katterna får inte plats. :P
    Men jag har bäddat över ordentligt så de är bara att byta sängkläder.

• Granen

Gick över 8-9 dagar förra gången.

Idag tar vi en soft dag till skillnad mot igår. Blir brunch istället för frukost och jag har bakat en scone som står i ugnen. Det är bara jag och sonen som är vakna. Sen får vi se vad som händer idag.
    Funderar på om det finns blåbär att plocka.
    Kram på er

• Granen

Alltså jag sover som en stock! Har gjort hela tiden och jag hoppas att det håller i sig!

• Granen

Den 30 ska jag till bm och kolla vart mitt ultraljud tog vägen ;)

• Granen

Jag har 63 dagar kvar idag.
    I eftermiddag blir det föräldrarutbildning på måndag är det bm igen. Det rullar på.

Inatt drömde jag om bäbisen :)

Värmen tar dock styggt..

Svar på tråden september 2012