september 2012
hej alla:) nu har det varit en otrolig värme den senaste tiden:) visst grymt skönt o så men jag känner att det blir tyngre med magen o lite jobbigare:) hur känner ni??
hej alla:) nu har det varit en otrolig värme den senaste tiden:) visst grymt skönt o så men jag känner att det blir tyngre med magen o lite jobbigare:) hur känner ni??
24+1 idag:) nice nu inne i vecka 25, o magen växer o växer.. den börjar bli lite i vägen nu:)
4juni tillbaka till barnmorskan o mäta magen o lyssna på hjärtat...
hur har er helg varit???
såg eurovision igår o sverige va den bästa låten o framträdandet:) grym vinst!
selmv: du ligger en vecka före mig tror jag:)?när va du beräknad?
vår föräldragrupp börjar i juni o är tre träffar.. lite senare än er andra...
min tjej rör sig mycket varje dag nu:) o puffar o har sig:)
jhk88: jag väljer föräldragrupp pga av att min sambo blir förälder för första gången, :)
ja det ser kul ut när bebis rör sig o sparkar, hela magen vibrerar typ haha
september70: ja riktigt trist att vädret verkar vända om:( kul o mäta magen, jag ska göra det för andra gången 4juni... lyssna på hjärt ljuden för tredje gången:) fick mäta magen lite för tidigt, hade då sf mått på 22, se va den visar nästa vecka,
24+2 idag:)
välkommen mickenike:) trevligt med nya, ja visst e det underbart o känna rörelser o sparkar:) jag känner varje dag nu:) inne i vecka 25 nu 24+3
fin mage lillabambi:)
jag kan känna sparkarna nära revbenen nu o det gör ont!!!!:)
hon sparkar varje dag, det blir en Isabelle (Bella) el en Felicia:)
mickenike: så lite så:)
jag e beräknad 14sep, men kan ju bli tidigare som vi hoppas, vi vill pricka in den 4september, fär då firar jag o sambon 2års dag o 1års förlovning:)
har en dotter på snart 11 år, så en liten sladdis väntar jag:) har du fler barn el e det första?
vart bor du?
hehe va snällt att du fick en sittplats, e ju så jobbigt o stå länge:( långa promenader o stående länge så får jag jätte ont i bäckenbenen o rygg o vaderna:(
vecka 25 här, så du ligger typ två veckor före nästan... du e inne i tredje trimestern alltså snart, hur känns det?
mickenike: oki va kul:) jo hon längtar, hon har ju varit enda barnet fram till nu, så måste ju va jätte kul o samtidigt ovant att få ett syskon,
oki jo e en del stockholmare här inne:)
oki jag önska det va tvärtom på mig, jag tycker om o promenera o röra på mig, men blir det för mycke så får jag ont på vissa ställen:(
men e envis så vill hålla på ändå:)
förstår att det e spännande för dig:) men känns som första gången för mig, eftersom d va så länge sen:)
hur gammal är du?
jo spännande:) vi bor i vallentuna..
jag längtar tills vagnen ska bli använd, o spjälsängen o alla bebis kläder:)
längtar enormt mycket efter att hon ska komma ut till oss:)
jag är 29 o va 18år med min första.