Anonym skrev 2012-11-25 23:21:38 följande:
Har dom 15 ggr du op för fistel varit samma eller olika anonym ( chrons )? Har du blivit av med den/ dom? Har själv op 5 ggr för analfistel som har sin öppning jämte mellangården. 😞 Undrar om man någonsin kommer bli bra....
Dom har suttit på insidan av ena skinkan allihopa men gjort lite olika utgångar (om man nu kan skriva så :) ). Så jag har blivit opererad på samma ställe hela tiden.Ibland satts det i flera trådar ibland klöv läkaren fisteln och en gång tog han bort hela "ormbot" jisses vad det gjorde ont såg ut som ett stort hundbett typ :). Fistlar är ju så förbaskat smärtsamma . Helt plötsligt efter tre år så hade jag inga fler infektioner och dom kunde ta bort den sista tråden dom hade satt in för dränering. Tyvärr har jag nu mycket lättare för läckage så något blev nog skadat även fast alla som undersökt mig säger att min muskulatur fungerar normalt i slutmuskeln.
Håller tummarna för att din också försvinner snart inte kul att ha öppningen i mellangården, inte roligt att ha fistlar överhuvudtaget urk