• Anonym (Pinsamt)

    Böld på blydläpp, inväxt hår ... Äckelvarning!!!!

    Hej!

    kanske fel forum men att lägga det i känsliga rummet kändes överdrivet....

    Jag rakar mig regelbundet i hela underlivet och har åter igen fått ett hårstrå som växer inåt och orsakat en varböld stor som .... ja nästan en pingisboll...

    Sitter på en blygdläpp så jag har svårt att se vad jag gör nör jag försöker tömma och kan ju inte bli av med hårstråt....

    Någon som har ett tips att komma med? Kan inte komma på något mer pinsamt att söka sjukvård för....

    Tidigare har de suttit så att jag kunnat se, klämma ut varet och rycka stråt men nu har jag inte en chans, inte ens på huk med spegel....       

    Snälla hjälp!!!!!!    

  • Svar på tråden Böld på blydläpp, inväxt hår ... Äckelvarning!!!!
  • Sunshine808

    Om  jag var du skulle jag nog ha gått till en läkare, de har sätt det mest.

  • Anonym

    Shit! Stor som en pingisboll?!? Du måste ju fått en rejäl infektion. Du kan ju alltid ringa 1177 och rådfråga

  • Anonym

    Du är bortom all hjälp som fortsätter raka dig trots upprepade bölder, varför vaxar du inte istället?

  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym skrev 2012-04-18 21:49:25 följande:
    Du är bortom all hjälp som fortsätter raka dig trots upprepade bölder, varför vaxar du inte istället?

    Har försökt men mina hårstrån trivs där de är..... på benen växer de ju innåt fast jag vaxar....
  • Anonym (Pinsamt)
    Sunshine808 skrev 2012-04-18 21:47:29 följande:
    Om  jag var du skulle jag nog ha gått till en läkare, de har sätt det mest.

    Säkert ..... men inte mig.... *löjlig*
  • Anna Paulita

    Hua....det låter obehagligt.

    Jag skulle lägga ner rakandet om jag var du och när det är läkt så får du väl utvärdera om du kan raka dig igen eller så får du vaxa. Alternativt låta håret vara. Men för nu, SLUTA raka!


  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym skrev 2012-04-18 21:48:57 följande:
    Shit! Stor som en pingisboll?!? Du måste ju fått en rejäl infektion. Du kan ju alltid ringa 1177 och rådfråga
    Varför tänkte jag inte på det? Har ju dem på kortnummer!!!!

    Tack!!

    Ringer på momangen!!!!!!!! 
  • Anonym (Digger Dagger)
    Anonym (Pinsamt) skrev 2012-04-18 21:45:17 följande:
    Hej!

    kanske fel forum men att lägga det i känsliga rummet kändes överdrivet....

    Jag rakar mig regelbundet i hela underlivet och har åter igen fått ett hårstrå som växer inåt och orsakat en varböld stor som .... ja nästan en pingisboll...

    Sitter på en blygdläpp så jag har svårt att se vad jag gör nör jag försöker tömma och kan ju inte bli av med hårstråt....

    Någon som har ett tips att komma med? Kan inte komma på något mer pinsamt att söka sjukvård för....

    Tidigare har de suttit så att jag kunnat se, klämma ut varet och rycka stråt men nu har jag inte en chans, inte ens på huk med spegel....       

    Snälla hjälp!!!!!!    
    Lilla vän,

    Sluta raka fittan till att börja med. Eftersom du skriver "återigen" så kanske det är dags att ta din pingpongstora varböld som ett tecken på att du inte skall raka dig. Att raka sig där nere är inte så glamoröst som i porrfilmerna och ganska stor risk för inåtväxande hår och medföljande infektion. Men det kan man ju inte visa på film, eller hur?

    Kan du inte komma på något mer pinsamt att söka vård för? Jag kan nog komma på ett par saker. 10 minst.

    Nejdu, I-landet ringde och vill ha tillbaka sitt problem.
  • Anonym (Pinsamt)
    Anna Paulita skrev 2012-04-18 21:52:44 följande:
    Hua....det låter obehagligt.

    Jag skulle lägga ner rakandet om jag var du och när det är läkt så får du väl utvärdera om du kan raka dig igen eller så får du vaxa. Alternativt låta håret vara. Men för nu, SLUTA raka!

    Ja jo tack! Har inte tittat åt hyveln på fyra veckor!!!!!!!!!! Kommer aldrig göra om detta!!!
  • Julibebisen12
    Anonym (Pinsamt) skrev 2012-04-18 21:45:17 följande:
    Hej!

    kanske fel forum men att lägga det i känsliga rummet kändes överdrivet....

    Jag rakar mig regelbundet i hela underlivet och har åter igen fått ett hårstrå som växer inåt och orsakat en varböld stor som .... ja nästan en pingisboll...

    Sitter på en blygdläpp så jag har svårt att se vad jag gör nör jag försöker tömma och kan ju inte bli av med hårstråt....

    Någon som har ett tips att komma med? Kan inte komma på något mer pinsamt att söka sjukvård för....

    Tidigare har de suttit så att jag kunnat se, klämma ut varet och rycka stråt men nu har jag inte en chans, inte ens på huk med spegel....       

    Snälla hjälp!!!!!!    

    du borde besöka läkare
    jag får finnar ibland men aldrig stora :/ 
Svar på tråden Böld på blydläpp, inväxt hår ... Äckelvarning!!!!