• Svar på tråden blekingetrakten och BF sep-okt?
  • Längtarefterliten
    En längtan skrev 2012-04-20 10:01:34 följande:
    jag finns här!
    spännande=) är det första barnet? var i blekinge bor du?=)
  • Längtarefterliten
    En längtan skrev 2012-04-20 18:47:51 följande:
    Ja första barnet Ronneby du då?
    första barnet, bor i karlshamn=) ser att vi ligger precis samma.. jag är i + 16+3 idag och du i 16+2=)

Hur gammal är du?=)
  • Längtarefterliten
    En längtan skrev 2012-04-20 22:41:38 följande:
    ja jag såg det också :) 29år har du gjort rul?
    okej.- ja fyller 24 i år=)

Nej men har gjort ett antal VUL än så länge.. har haft väldigt mycket problem denna fronten och har försökt få barn i 3 år.. plus att ja är diabetiker.. och har haft 4 missfall.. så har sett bebis 3 eller 4 ggr nu... RUL den 9e maj.. dudå?=)
  • En längtan

Låter som oss vi har också kämpat länge och hade precis börjat med ivf när jag blev spontant gravid. Haft ett missfall. Vi gjorde ul i veckan var häftigt har gjort vul också pga blödningar och en akut op jag fick göra i vecka 13. Rul blev lite tidigt men hon var nöjd och såg allt bra. Har du fått mage ännu? Kan du slappna av nu eller oroar du dig mycket?

• Längtarefterliten
    En längtan skrev 2012-04-21 10:37:14 följande:
    Låter som oss vi har också kämpat länge och hade precis börjat med ivf när jag blev spontant gravid. Haft ett missfall. Vi gjorde ul i veckan var häftigt har gjort vul också pga blödningar och en akut op jag fick göra i vecka 13. Rul blev lite tidigt men hon var nöjd och såg allt bra. Har du fått mage ännu? Kan du slappna av nu eller oroar du dig mycket?
    jo men så hade vi de med.. vi hade fått papper och så från IVF men då blev ja gravid helt oväntat på 9onde pergotime kuren.. vi har vart på 3 VUL och ska på RUL om 2 veckor=)
    Magen har kommit här=)

Jag har faktiskt börjat slappna av nu! har börjat känna bebisen en del i magen, men känner ja inget på en hel dag blir ja jätte orolig...

Ja har med haft blödningar i början.. 3 ggr, men åkte bara in första gången.....
  • moonlaiz

Här är en till!

Olofströmsbo med bf 6 september! När har ni bf? Sitter på mobilen och kan inte spana runt!

• Längtarefterliten
    moonlaiz skrev 2012-04-22 10:56:27 följande:
    Här är en till!

Olofströmsbo med bf 6 september! När har ni bf? Sitter på mobilen och kan inte spana runt!
    BF 2 oktober här, fast kan dock bli tidigare eftersom jag är diabetiker!
Svar på tråden blekingetrakten och BF sep-okt?