• Anonym (kobent/hjulbent)

Kobent/Hjulbent, vad finns det att göra?

Hej!

Jag är en tjej på 18 år som är kobent/hjulbent. Benen är raka fram till knäna och då går det liksom ut och sen in igen vid fötterna. Jag har haft enorma komplext för detta och jag går extremt konstigt, tror att jag även är plattfotad. Vad finns det att göra? Hjälper sulor eller måste man operera benen? Orkar inte gå runt såhär, tänker på det hela tiden och det känns som att alla tittar på mig pga mina ben! :( 

• Svar på tråden Kobent/Hjulbent, vad finns det att göra?
  • Anonym (Realist)

Hej! Lägg upp bild!

så... ingen inbillning direkt...
  • Anonym (Realist)

Du måste skoja! Helt normala + även slanka, sexiga osv. Jag skulle varit stolt över en flickvän med de benen. Det sitter bara i ditt eget huvud.

• Anonym
    Anonym (Realist) skrev 2012-04-19 15:53:53 följande:
    Du måste skoja! Helt normala + även slanka, sexiga osv. Jag skulle varit stolt över en flickvän med de benen. Det sitter bara i ditt eget huvud.
  • Anonym (Realist)

Du har ju faktiskt riktiga snyggo-ben så jag förstår att både killar och tjejer kollar!

Förlåt men... nej! Ni ser ju själva att de inte är helt raka, utan de är snea och konstiga. 

Så, åter till min fråga: finns det någonting att göra åt det? Jag hittar inte så mycket information på nätet tyvärr. 

• annelius
    Anonym (kobent/hjulbent) skrev 2012-04-19 16:13:21 följande:
    Förlåt men... nej! Ni ser ju själva att de inte är helt raka, utan de är snea och konstiga. 

Så, åter till min fråga: finns det någonting att göra åt det? Jag hittar inte så mycket information på nätet tyvärr. 
    Ska jag vara ärlig, så har jag nog ALDRIG sett helt raka ben på någon vuxen människa. Då är jag ändå 44 år så jag har sett en del människor i mitt liv. 

• Lady D Taylor

Håller med alla andra... De benen som är på bilden du har lagt upp ser jag inga fel på. 
    Ett tips är att du tar ett nytt kort rakt fram i från  och lägger upp. Kan vara så att det inte syns på grund av vinkelen. 

• Anonym (Realist)

Ben är inte helt raka. Googla bilder på "snygga ben" och du kommer att känna igen dina. Och Grattis!

• Anonym (Realist)

Det finns ju inga raka ben. Det här t ex är mycket snygga ben. Grattis igen!

Svar på tråden Kobent/Hjulbent, vad finns det att göra?