vad är det pinsammaste/roligaste som hänt dig när du haft sex?
Kom med era historier!!
Kommer nog slänga in några själv också, men måste fundera på vad jag har varit med om :P
Kom med era historier!!
Kommer nog slänga in några själv också, men måste fundera på vad jag har varit med om :P
Hmm. Har pruttat, fått mens, gjort ett blodigt musavtryck på madrassen som inte går att få bort (av misstag då haha). Och ja, man ser vad det föreställer :P
Slagit i huvudet, gett min sambo näsblod, hostat och snorat och sånt. Sen har jag fått typ kramp/sendrag 40 gånger hahaha :D
Jag och mitt ex sov hos hans föräldrar och hade sex. Det var vid jul och när vi ändå var i stan så passade jag på att träffa en vän som bodde där också. Vi hade som rutin att ge varandra lite mindre seriösa julklappar och denna julen gav hon mig ögonbindel i rött ludd och handklovar. På natten körde vi igång i hans gamla pojkrum som ligger på våningen över hans föräldrars sovrum. Han hade en säng med metallram och vi fick för oss att prova leksakerna. Satte fast mig med ögonbindel och handklovar i sängramen. Tydligen lät det rätt mkt upp till oss och hans pappa dunkade lite lätt i väggen, vilket vi inte hörde. Slutade med att han stormade in i sovrummet där mitt ex kastade sig av mig och drog upp täcket över sig själv. Och där låg jag med ögonbindel och handklovar, naken och blottad inför hans pappa. Jag började skratta hysteriskt och hans pappa muttrade något om att det inte var roligt och att vissa i huset ville sova...
Det var lagom pinsamt vid frukosten dagen efter...
Jag skulle suga av sambon för första gången, han hade aldrig fått oralsex förut och jag hade bara gjort det någon gång innan... Var unga och nervösa, hade bara varit tillsammans någon vecka. Jag skulle vara lite porrig och ta hans kuk lite djupare än vad jag klarade av - vilket resulterade i en praktspya över hela honom.
Åhh vad pinsamt. Skulle också börjat skattar hysteriskt i den positionen, finns inget annat att göra liksom
Haha herregud vad pinsamt xD
Jag hade svår hosta och va gravid så ja fick en hostattak vilket resultera i att ja kissa på honom båda dog av garv när vi komm på efter nån sekund va som hände
Muspruttar, vanliga pruttar... Somnat under tiden... Mensblod..
Var med min älskare i bilen i skogen när det dök upp en timmerbil och jag fick värsta paniken och knäade min älskare riktigt hårt på hakan..trodde alla tänder skulle ramla ut haha å en annan gång fastna hans bil i gegga så vi fick knappt loss den..då fick han lite panik å var tvungen å åka å tvätta bilen innan han åkte hem till lilla frun
Vi hade köpt ett litet leksakspaket med lite olika dildosar mm. En av dessa var en buttplugg som vi skulle prova. När jag stimulerar min fru till en orgasm så åker den in och typ stannar där. Hon är övertygad om att hon skjutit iväg den och vi letar frenetiskt efter den men den är borta. Fick leka doktor med min fru och försöka rota ut den och efter många pinsamma och väldigt smärtsamma försök så lyckas jag..........
En annan gång så har vi vild sex i sängen och precis när jag ska komma så trillar vi båda av sängen och jag sprutar ner hela väggen. Där blev det några garv.