vad är det pinsammaste/roligaste som hänt dig när du haft sex?
Kom med era historier!!
Kommer nog slänga in några själv också, men måste fundera på vad jag har varit med om :P
När jag och mitt ex (bodde utomlands i Australien då) skulle flytta in i hennes nya lägenhet så höll vi på och lasta in och i Australien är det vanligt med flyttgubbar så vi hade flytthjälp via ett företag och så ställde vi iordning alla saker de bar in direkt. För att underlätta det hela så ber en flyttgubbe mig om nycklarna till lägenheten så att vi inte måste släppa in dem, så jag ger dem till honom. Detsamma händer dock mitt ex och vi inser helt plötsligt att vi är utelåsta. Funderar på att ta en promenad i stan eller något, men eftersom att nästa lass kändes som att det skulle dyka upp inom kort så bestämde vi oss för att sätta oss i brandtrappan istället.
Väl där började vi prata om hur nice det skulle bli att bo där och efter en liten stund var det grovhångel som övergick till avsugning. Utan att tänka för mycket började vi ha sex mitt i brandtrappan (ung dum och kåt, men det var tider haha). Vi hade fullt ut sex, doggy, missionären osv men försökte ändå vara lite tysta ända tills vi hör att en dörr öppnas under oss och stannar till. Det enda logiska här ju att denna person därefter rör sig neråt, men nejdå, den skulle uppåt. Så vi reser oss och börjar springa, båda två utan byxor och annat (hon tog av sina när vi skulle köra lite missionär, mina drog jag bara ned men de hade kasat av ändå...
Vi springer upp, och då öppnas en dörr till ovanför oss, tydligen ett jävla spring i denna brandtrappa (använde den ibland själv för att slippa vänta på hissen i 5 minuter men ändå). Då står vi där, halvnakna och framförallt nakna på underdelen och försöker lyssna om vi ska upp eller ned och sån tur är möter vi ingen på vårt våningsplan.
Vi spekulerade dock om det var så att den som kom nerifrån och upp kanske såg våra kläder, men det vet man aldrig, men den paniken vi kände då var något annat. Exet blev lite till sig och sa "vi avslutar snabbt" men för egen del var jag helt av det då så kunde inte riktigt komma "in the mood" igen och sen fortsatte flytten som vanligt. Minne för livet.