• Spana

Vad är er favoritparfym?

Alltid kul att få nya tips om parfymer. :) Vad gillar ni? Olika favoriter till olika tillfällen eller kör ni samma? Hur doftar er favorit/favoriter? Tunga, lätta? Blommiga, fräscha?

Tack på förhand! :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-29 18:06
    Just nu varvar jag mellan:
    D&G: the one
    Dkny: pure, be delicious
    Britney Spears: fantasy
    Paris Hilton: heiress
    Marc Jacobs: dot
    Gucci: Flora gorgeous gardenia

:)

• Svar på tråden Vad är er favoritparfym?
  • annca

Just nu: Kenzo d'ete och cK One Summer 2012

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • missan75

Just nu Cherrys in the Air som Escada gör.

• Jill 79

Just nu använder jag mest oh lola från Marc Jacobs. Men när jag var singel märkte jag att en parfym var en riktig kill magnet. Ralph Laurens polo sport, den var typ blå eller grönaktigt. Hur många killar som helst som kommenterade att jag luktade det godaste de någonsin kännt typ. Om jag blir singel någonsin igen får jag bor införskaffa den igen:)

• Indianica

Jag tycker om Diors "Jadore", jag gillar nästan alla Diors parfymer och har alltid så gjort!

• Indianica
    Anna Svenssonliv skrev 2012-04-29 09:14:30 följande:
    Novalie88, ja precis. Jag har doftat på flowerbomb men den passar inte som den vardagsparfym jag är ute efter. Men jag är fortfarande på jakt efter det ultimata doften. Burberry London är Supergod men lite intetsägande. Jag har haft burberry Brit red i 5 år nu och söker något liknande. Red var limited edition så jag lär inte hitta den igen.
    Jag har en doftolja ifrån Burberrys senaste doft Body som ska påminna om de andra Burberrydofterna, men ändå vara unik (har inte testat de andra själv, så jag har ingen aning) men jag tycker Body doftar gott, lite damigt och classy och inte sliskigt alls.
Svar på tråden Vad är er favoritparfym?