Runt 60 kg?
Hur lång är du?
Anser du dig vara smal eller tjock?
Hur lång är du?
Anser du dig vara smal eller tjock?
167 du då?
165. lagom
Jag väger 60kg och är 160cm lång. Anser mig vara smal/normalviktig, dock med lite extra fyllning på magen/lovehandles.
Jag väger ca 10 kg mer än jag ser ut att väga enligt de flesta. Jag får höra att jag är smal men jag känner mig inte smal. Jag väger 75 och känner mig inte tjock men för stor. Jag är 170 cm. När jag vägde 60 kg såg jag ut som en muskulös benknota utan bröst och det var inte bra heller. Jag har nog fett att bli av med. Jag vill behålla muskelmassan men väga 7 kg mindre.
smal, men inte mager
Jag är 179 cm lång och väger 59 kg. Anser mig vara smal, men inte för smal.
Jag är 176 cm och väger 60 kg. Alltså inte överviktig. Men jag har världens mage, så jag ser ut som om jag är gravid. Folk frågar ofta när det är dags. när den lille kommer, eller kommenterar vilken fin gravdimage jag har
Jag är 158 cm lång och väger 60 kg. Jag är rätt lagom, förutom just på magen där alla "extra" kilo har satt sig. Min idealvikt är ca 54 kg (då tycker jag att jag är smal), men min nuvarande vikt stör mig inte alls egentligen, mer fördelningen av den.
Jag är 175 o pendlar på 63-65 kg. Folk säger jag är smal men känner mig normal....absolut inte smal
Väger inte runt 60 kg nu utan snarare 10 kg mer men jag ansåg mig själv som smal/normal vid 59-60 kg till mina 161 cm.
Är sådan som ser ut att väga mindre än vad jag egentligen gör....