• gipsy

gravid kring Karlskrona

Har sett att det finns ett gäng Karlskronabor/Blekingebor här som är gravida! Jag är precis nyinflyttad och tycker att det vore roligt att lära känna fler blivande mammor! Kanske ta en fika på stan? :)

Själv är jag 27år och väntar barn nr2 som är beräknad till den 19augusti. Storebror är 6år!

• Svar på tråden gravid kring Karlskrona
  • Kvitter

Hej! 31 år och väntar barn nr två i oktober! Har en dotter på två år redan.. Kul med fler gravida här runt. Jag bor inte i Karlskrona centrum men i jämjö ifall du har koll på var det ligger. Ca två mil utanför. Alltid kul att träffa nya människor. Särskilt när man ska vara mammaledig!

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • gipsy

Jodå jag vet precis var det ligger :) brukar köra igenom varannan vecka när jag ska till Kalmar! Ja precis...roligt om man hade några andra mammor att umgås med :)

• Kvitter

Kul att några hittar till tråden. BF om sex dagar här.... Spännande!

• Kvitter

Tyvärr inga som helst känningar. Sista dygnet har bebisen varit väldigt lugn i magen. Det det gör mig ganska nervös. Ska till mvc idag så vi får väl se var dom har att säga om det där. Man är ju jötterädd att nått ska hända så här i slutet!

Hur mår ni andra då?

• Karin2013

Kvitter: Hoppas allt gått bra idag på MVC!!? Känner igen känslan av att INGENTING händer eller känns på slutet! :)

Jag mår bra! Ingen som sagt eller frågat nått på jobbet ännu! Går förvisso "bara" in i v 18 i morgon! :)

Svar på tråden gravid kring Karlskrona