• LottaCa

Sängvätning?

Hej!

Håller sedan någon månad på med ett skolarbete om barninkontinens och nu har jag fått hjälp av en kompis att göra ett formulär via Google.

Tack för Era svar och hoppas ni har möjlighet att svara.
    Jag vet att många av frågorna är av känslig karaktär, 
    men Jag försäkrar att uppgifterna ej är spårbara och att alla svar är självklart anonyma!
    Att svara är ju ALLTID frivilligt.

OM du har tillägg eller skulle önska något mer i formuläret så kan du skriva detta längst ned i formuläret!

SVARA GENOM ATT KLICKA HÄR!

Denna tråd ligger under flera forum, men jag ber Er att ej svara mer än en gång!

• Svar på tråden Sängvätning?
  • IsDimma

Vad har barnets namn med saken att göra?

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • LottaCa

Absolut inget! Och som Du kanske märkte så är den rutan ej obligatorisk!
    Beklagar om det förvirrade dig!

• IsDimma

Jo då, jag såg att den frågan i te var märkt. Men jag tycker den är märklig och förtar hela enkäten, ger ett oseriöst uttryck liksom.

• LottaCa

Jo jag har förstått att denna fråga Ej skulle varit med!
    Tyvärr blir det fel ibland, men jag hoppas att folk ändå svarar.
    Jag ska se om man kan gå in och ta bort den raden...
    Tack för hjälpen, alltid bra att få info från andras ögon  

Har Du fler förslag till ändringar så mottager jag dom med varm hand! 

• IsDimma

Nej, annars såg den bra ut jag kan dock inte svara på den själv eftersom jag inte varit sängvätare själv och jag har inga barn så...

• LottaCa

Det vore bra om någon mer svarade på enkäten...
    Vill helst komma upp i 50 personer och då är det 12 som saknas i nuläget!

Tack på förhand!

• LottaCa

Stort tack till alla Er som svarat, iof hade vi hoppats på flera svar, men vi får ju vara glada för det vi fick
    Om någon mer skulle vilja svara så vore det kanon...
    Formuläret hittar ni här eller överst i tråden! 

Hoppas någon mer kan rycka upp sig och besvara våra frågor!

Tack på förhand! 

• LottaCa

Hej på er alla! Jag gör ytterliggare något försök att få Er till att svara på vår enkät om enures och sängvätande barn/ ungdomar! Nog måste det finnas mer än 30-talet föräldrar till sängvätande barn här ute?
    Snälla, lägg 5 min och svara på frågorna...
    Formuläret hittar du här!
    Tack på förhand!

• Tant Blå

Hej! Har en sänvätare där det nu verkar bli bättre. Har dock inte svarat på enkäten då det känns som många frågor är felställda. Jag kan inte få till relevanta svar på frågorna utifrån hur de är ställda. Är det om skydd ni vill veta mest och gör detta åt ett företag eller? Inget om medicinering? Det går inte svara på frågorna i dåtid, eller utifrån besvär i en viss ålder? Har du fått nån hjälp att göra enkäten? Handledare? Varför fråga vart man bor? Då måste du ju ha flera hundra svar för att ha nytta av den frågan! Tyvärr svårt, hade annars gärna svarat, då vi haft enorma bekymmer i många år...

Svar på tråden Sängvätning?