• Nellee

Arg, ledsen, besviken?!

Doxiie skrev 2012-04-21 11:52:13 följande:
    Det jag skrev exakt är:

Du jag kom å tänka på sonens tandborstning, vet inte om ditt ex sagt någonting till dig men man måste kolla honom när han borstat för han slarvar nå fruktansvärt å hos dig borstar han bara med vatten ibland för att de tar för lång tid och sätta på tandkrämen, Här får han borsta igen om det inte är rent ;)

Hur hade du tolkat texten?
    Jag hade tolkat det som stark kritik, speciellt med tanke på att han bor på heltid hos sin mamma och bara hälsar på er då och då. Det låter som att du är mamman och skriver/säger åt ditt barns bonusmamma att skärpa till sig och kolla ditt barn. 
    Don't you black or white me
  • Nellee
    Doxiie skrev 2012-04-21 12:19:40 följande:
    Det är ju inte hon som borstar han borstar ju själv. Å hos oss borstar han tänderna med tandkräm för att vi kollar honom. Det handlar ju om att sonen ljuger för mamman som jag säger, jag ville bara vara snäll!

jag kan skriva till henne nu att det inte var menat som kritik utan bara för att vara snäll, va tycker du?
    Låt det vara istället, hon svarade ju dig att hon tar sånt med sitt ex i fortsättningen. 

Angående hur han borstar tänderna, så har nog tandläkaren påpekat om det märks att han missköter tandborstningen. 
    Don't you black or white me
Svar på tråden Arg, ledsen, besviken?!