• Loveistheshit

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Han behöver ju inte tända på det! Många vill säkert bara bli chockerade, porren har gjort att man tänjt på gränserna innan man blir chockerad! Men väldigt tråkig sits TS

• Loveistheshit

Som sagt det var en film i en mapp med massor av annat! Han behöver nödvändigtvis inte tända på det, ville kanske bli chockad eller nått, eller laddat ner hela mappar med filmer, det är dumt att göra stickprov också kan jag tycka

• Loveistheshit
    Anonym skrev 2012-04-21 15:16:59 följande:
    Uppmuntrar? 

Det finns hur mycket gratis porr som helst även inom djurdelen, det var länge sen porr var en betalgrej på nätet, nu för tiden har alla tillgång till en cam och många vill vissa upp sig.

Det är inte längre efterfrågan som styr den marknaden.

Mycket djurporr? I beg to differ
  • Loveistheshit
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:26:26 följande:
    Så kan det vara. Men om jag får upp eller får något sänt till mig som jag inte vill ha eller har intresse av, så sparar jag väl inte det då. Om jag inte har en tanke på att gå tillbaka och titta lite närmare senare......?

Det stod ju rottie, kanske var svår att sätta det i ett sammanhang
  • Loveistheshit
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:03:26 följande:
    Är för övrigt vegetarian men det går ändå inte att likställa. Till och med de som handhar hanteringen av slaktdjur i detta land har större respekt för det enskilda djurets integritet än tidelagsanhängarna.

Kollade runt på andra forum, djurporr verkar vara någorlunda vanligt
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator