Inlägg från: Anonym (Amanda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Amanda)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Jag är väldigt tolerant när det kommer till porr och är helt okej ifall mina män vill titta på toasex, bdsm och annan grövre porr. Däremot hade jag inte stått ut med en man som tittar på djurporr då det äcklar mig något oerhört.

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:04:48 följande:
    Snacka om att inte få ha nått privat liv, om du inte hade gått igenom datan från första början hade du ju aldrig behövt sätt det.... Min pojkvän kollar väldigt ofta på porr tycker det e skitsamma. MEN om det hade varit Djurporr han kollade på så hade jag däremot blivit EXTREMT äcklad... Men skulle aldrig snoka i hans saker för det !
    Snoka och snoka. Min man och jag lånar varandras datorer och jag har inget att dölja, detsamma kanske gäller trådstartaren och hennes kille. Bara för att man har tillgång till varandras datorer har man ju ett privatliv, ex. skulle jag aldrig ge ut mina inloggningsuppgifter till div. sajter och så men han får mer än gärna låna datorn om han behöver. Om han sedan överför/laddar ned filer så lär han ju se mitt bibliotek med filer, kallar inte det snoka.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:09:01 följande:

Samma här, väldigt tolerant. Men när djursex kommer in i bilden, Där går gränsen. Var tillsammans med en kille som var tänd på djursex, nämnde det ofta så där utan vidare. Så jag förstod att det lockade och blev äcklad av att ha sex med honom efter det. Det gick bara inte.

Det här är en en (1) anledning till varför jag är singel! Killar/män kan vara så fruktansvärt äckliga när det kommer till sex!!! Finns lixom inga hämningar för någonting.....

Det är ju så, vissa saker kan man inte förlika sig med och djurporr är en av dem. En sak om han fantiserade om det i huvudet men om han aktivt söker djurporr på nätet - usch!
  • Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:12:30 följande:
    Vad är skillnaden menar du?
    För mig är det en enorm skillnad även om det inte är logiskt. En sak är väl det att han inte uppmuntrar att sådana filmer produceras en annan är väl också att jag inte behöver bli medveten om det.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:16:59 följande:
    Uppmuntrar? 

Det finns hur mycket gratis porr som helst även inom djurdelen, det var länge sen porr var en betalgrej på nätet, nu för tiden har alla tillgång till en cam och många vill vissa upp sig.
    Det är inte längre efterfrågan som styr den marknaden.

Som jag sa; det är så jag känner och känslor är inte logiska. Jag hade med andra ord inte längre tänt sexuellt på en människa som ser på djurporr.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:38:42 följande:
    Eehhmm  sen när är frivillig sex ett lidande för nån inblandat?

Om du kollar närmare på såna klipp så finns det i regel ingen tvång i såna klipp, tjejen gör sig tillgänglig och hunden gör det vad den vill.

Det är en arrangerar situation där människor vet hur djuren instinktivt kommer att reagera, dessutom lockar de djuren med div. mat. Människans högre intellekt manipulerar djuret vilket enligt mig är avskyvärt. Detsamma gäller barnporr där de vuxna manipulerar barn.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:46:12 följande:
    Två skillnader, sex med barn är ganska olagligt, tidelag är inte det och eftersom djuren som du säger agerar instinktivt, var ser du lidande i det?

Om två vuxna människor spelar in en porrfilm vet de om syftet, att göra människor upphetsade. Ett djur har inte den intellektuella förmågan att förstå detta. Om du tycker att det är okej att utnyttja andra varelser bara för att bli kåt så fine, personligen tycker jag att det är avskyvärt. Jag lurar inte sämre vetande, vare sig barn, dementa eller utvecklingsstörda bara för att jag kan.
  • Anonym (Amanda)

Som det ser ut nu kommer lagen som förbjuder tidelag träda i kraft 2014, detta visar ju att majoriteten anser att det är en omoralisk och brottslig handling.

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:57:34 följande:
    Ett djur har inget behov av att förstå, en hund är en hund och den kommer att jucka om den blir kåt, svårare än så är det inte.
    Helt i enlighet med naturen.

Nej, men vi runt omkring som värnar om alla levande varelsers rätt till integritet.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:58:53 följande:
    Ropa inte hopp förrän du är över hindret.

Nej, men det ser mycket ljust ut.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator