• puss

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-21 17:50:53 följande:
    Hur fan kan det här vara lagligt i sverige!!! Trodde jag fan aldrig! :( vad är det för land vi bor i ??? Om jag visste/såg någon ha sex med ett djur! snacka om att jag skulle slå skiten ur den personen & ta djuret med mig!!!!
    varföfr det?
    Easy cum easy go
  • puss
    Anonym skrev 2012-04-21 18:00:36 följande:
    Jag kunde inte fatta att det var sant- djursex är inte förbjudet i detta land!?
    Medan pedofilerna straffas hårt, så går en som utsätter djur för samma fri?
    Nog kan man jämföra djuren med barn, men djuren är nästan ännu mer försvarslösa, tycker jag.

Easy cum easy go
  • puss
    Anonym skrev 2012-04-21 18:06:28 följande:

Vi som älskar djur måste se till att såna vidriga människor som gör detta får sitt rätta straff, min sätt hade nog inte varit direkt lagligt men jag kan lova att de hade inte fått chansen igen att någonsin skada ett djur igen...
    på vilket sätt är det vidrigt? verkar med som en smaksak från din sida mer än ett vettigt belägg.
    Easy cum easy go
  • puss
    Anonym skrev 2012-04-21 18:11:31 följande:

Sex med djur/tidelag ÄR REDAN FÖRBJUDET!!!! Läs: Brottsbalken 16Kapitlet13§. Där står: Om någon uppsåtligen eller av grov oaktsamhet, genommisshandel, överansträngning eller vanvård eller på annat sätt,otillbörligen utsätter djur för lidande, dömes fördjurplågeri till böter eller fängelse i högst två år. SFS 1972:629

beklagar om frågan var otydlig. jag försöker igen:

på vilket sätt är det vidrigt? 
    Easy cum easy go
  • puss
    Anonym skrev 2012-04-21 18:13:31 följande:
    Jag blir helt stum när jag läser en del inlägg i denna grupp. Håller med om att vissa av dessa inlägg borde anmälas och tas bort omedelbart. Att över huvud taget "skämta" om detta är så sjukt så ni som har skrivit dessa inlägg borde nog söka en läkare för att bota denna sjukdom ni har. Självklart skall sex med djur kriminaliseras: Det är lika självklart som att det är förbjudet med barnporr och barnsex.

det är det inte alls. vad är det som är så självklart med det?
    Easy cum easy go
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator