• Anonym (Lisa)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Det är sjukt och ännu sjukare att spara skiten i en mapp på datorn. Han gillar det klippet så pass mycket så att han vill ha det kvar. Så jävla skevt.

Jag hade blivit svinäcklad av min man och vi har dessutom hund...hoppas att inte ni har det TS?

• Anonym (Lisa)

Ni som inte tycker att det är ett dugg skevt med djursex...har ni sex med era egna djur (om ni har några)? Låter ni er hund slicka era underliv/ollon? Låter ni era hanhundar köra in kuken i er? Om ni är män, knullar ni era hundar?

Nu tog jag endast hundar som exempel men om det är getter, får eller katter ni har...feel free to answer anyway..

• Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-21 19:28:12 följande:
    En sak som slår mig och det är att allt som inte ylar FÖRBJUD tolkas som gillande. Varför?

OBSERVERA att jag INTE uttrycker min åsikt i frågan utan ber dig om förtydliganden.
    LIDER hunden av att slicka husses ollon?
    Svaret är nej, eller hur. Hur mycket du än vrider och vänder på det så kan du inte påstå att hunden lider av DEN handlingen.

Felet baseras då på moral, att det är moraliskt förkastligt att ha sex med djur.
    Sveriges rättsystem har varit moraliskt baserat, det var på 1800-talet och bakåt.
    Man åkte i fängelse för att man var hemlös och fick barnen bortadopterade när man var fattig. Vet du varför? För att det var MORALISKT fel att vara fattig.
    Är det ett säkert rättssystem tycker du med lagar som baseras på subjektiva tyckanden som moral är?

Om du svarar ja på den fråga vill jag att du förklarar på vilka fler sätt du jobbar för att sharialagar ska införas i Sverige. De baseras också på subjektivt tyckande snarare än fakta.
    Skulle inte tro att något djur vill ha husses kuk (eller något annat) i analen. Min lilla hund skulle inte vilja ha det. Tänk på skaderisken på djuret också.

Jag tycker att det är bisarrt och enormt skevt med att en människa vill knulla ett djur. Det är ett obehagligt beteende av en människa.

Vi tycker olika du och jag. Att du drar in sharialagar i debatten är bara skrattretande.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-21 19:57:01 följande:
    Jag POÄNGTERADE att jag inte skrev något om vad jag anser. ÄNDÅ påstår du att vi TYCKER olika?
    Det är bara möjligt genom att du tillskriver mig åsikter som du TROR att jag har. Vad VET du vad JAG anser?

Det är inte det minsta skrattretande men jag fattar mycket väl varför du anser det. Du har bara sagt vad du tror om analsex men mina frågor var betydligt bredare och mer djuplodande än så. Rent krasst så kräver mina frågor att man tänker efter och inte bara svarar instinktivt med USCH!

Förstår du varför det ALDRIG kommer att bli någon föbättring om man gör som du gör? Tillskriver åsikter och svarar med USCH!?!
    Läs dina inlägg igen. Då ser du att du och jag tycker olika.

Det var värst vad du blir upprörd av att jag tycker att det är skevt med människor som har sex med djur...

Vi är olika du och jag. På fler än ett sätt. Du är förtjust i versaler t.ex., det är inte jag.Flört
  • Anonym (Lisa)
    Indianica skrev 2012-04-22 12:01:33 följande:
    "Gränsdragningsproblem som heter duga". Det är väl bara att precisera att insemination med syfta att avla, med slangar eller vad man nu har är lagligt, men att en människas könsorgan i ett annat djur är olagligt och även oralsex med djur, men sedan kommer det liksom vid alla typer av övergrep vara svårt att döma, innebär det då att kvinnomisshandel och pedofili ska legaliseras?. Ett förbud är också en markering och förhindrar givetvis att djur skadas när t ex någon galning försöker få in en stor snopp i en liten katt och spräcker en stor del av katten

Det är inte så komplicerat som tidelagare vill få det till. En sund människa jämför inte mjölken i glaset med sex med en ko. Nuförtiden använder man oftast mjölkmaskiner, men visst skulle jag sluta dricka mjölk om jag fick reda på att bönder satt och runkade i samband med att de drog i spenarna till mjölken de mjölkade fram ur juvren och att de sedan satte på kossan. Då skulle jag stödja tidelag om jag drack mjölk, men inte nu.

Det är väl för övrigt inte konstigt om TS blir äcklad och konfunderad. Det kan knappast ses som en komplimang typ att "Min kille kan lika gärna bli kär i en gris eller en hund, som i en människa. Han ör verkligen en fin kille". Klart det känns konstigt att ha sex med någon som kanske också stoppar in snorren i hundar eller drömmer om det.
    Så rätt, håller med dig!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-22 11:37:20 följande:
    För att han har en annan åsikt än dig och kan se saker rationellt? Jösses
    Intressant att du tycker att en man som slickar slidan på en häst beter sig rationellt.
  • Anonym (Lisa)
    lykantrophona skrev 2012-04-22 14:00:24 följande:
    Jag har aldrig haft sex med djur, men jag tycker att en del hundar är snygga och attraktiva.
    Det där med "tjejer som vill ha hundkuk" handlar om läggning. Precis som att vissa tänder på personer med särskilt utseende, eller kanske är homosexuella, osv. Att fråga "räcker det inte med en villig människopitt" visar dels på okunskap, dels på att du objektifierar både män och hundar. En karl är ju mer än sin kuk, eller hur? Och är man kär i en hund, så är det väl inte så konstigt att låta hunden knulla en. Ska du fråga lesbiska "varför det inte duger med en kuk" istället?

Dessutom, jag har diskuterat zoofili med flertal psykologer. Ingen av dem tycker det är något att försöka "bota" eller ens att oroa sig om. Det där med sjukt/friskt får du nog lämna över till experter.
    Varför har du diskuterat zoofoli med psykologer, är det din önskan om att vara en varg som diskuterats då? Vad är det som har hindrat dig från att ha sex med en, enligt dig, snygg och attraktiv hund om du inte tycker att det är fel?
  • Anonym (Lisa)
    Indianica skrev 2012-04-22 16:17:17 följande:
    ¨Min katt visar hela tiden rumpan för hela familjen. Vad det handlar om är inte att katten flirtar med oss (den är för övrigt kastrerad)utan det är kattens sätt att hälsa på sin ägare och visa att den gillar sin ägare (inte att förväxla med "att katten blir kär i ägaren), de har även doftkörtlar vid sin bakdel som de gnider mot t ex ägaren för att fästa sin doft och "tillhörighet" på ägaren.

Det är så typiskt att både pedofiler och även zoofiler tolkar allt offret gör som att offret är intresserad av dem och vill ha sex.
  • Anonym (Lisa)
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:29:21 följande:
    Du slipper också bekymmer med oönskad dräktighet och hanhundar som matvägrar och ylar för att grannskapets tikar löper.

Ingenstans i denna artikel står det något om att en hanhund vill även sätta på grannkärringen..det står tikar!!! 
    Om det nu är så normalt att sätta på en hund vs hunden gärna vill sätta på dig, borde det rimligtvis stå någonting om detta i artikeln..
    Det står dessutom att tikarna måste löpa för att hanen ska bli naturligt intresserad..ingenstans står det att den vill sätta på allt som rör sig inklusive männskor för att de är kåta...de parar sig för att reproducera sig därmed basta..allt annat är för att de får en smaskig belöning av olika slag..det kan vara svårt för svensson att erkänna att hon faktiskt mutar hunden med godis för att få fittan slickad och i porr visar man ju knappast belöningen hunden får i början och slutet av den vidriga akten.. 

Människor kan verkligen äckla mig någonting alldeles förjävligt...
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-22 16:41:29 följande:
    Det kanske är era egna husdjur som äcklar er egentligen. Djurägare, mest kvinnliga, verkar ha en osedvanlig förmåga att blunda för deras husdjurs egenskaper och beteende och infantilisera dem till någon form av bebisar.

Vem tror ni att ni lurar? För är hunden ute och käkar bajs, sedan pussar ni den på nosen, det är tydligen okKräks. När hunden juckar på främlingar, katter, träd, whatever så är det bara att försöka ignorera
    Nej, jag pussar inte min hund på nosen om den skulle ha käkat bajs (alla hundar gör inte det för övrigt) och aldrig att jag skulle tillåta att min hund juckade på främlingar, katter eller träd(?).

Min hund är en hund, ingen bebis eller sexpartner heller för den delen.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-22 16:41:29 följande:
    Det kanske är era egna husdjur som äcklar er egentligen. Djurägare, mest kvinnliga, verkar ha en osedvanlig förmåga att blunda för deras husdjurs egenskaper och beteende och infantilisera dem till någon form av bebisar.

Vem tror ni att ni lurar? För är hunden ute och käkar bajs, sedan pussar ni den på nosen, det är tydligen okKräks. När hunden juckar på främlingar, katter, träd, whatever så är det bara att försöka ignorera
    Tror du förresten att en hund som juckar gör det för att den är kåt?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-22 17:05:56 följande:
    Detsamma gäller det faktum att hundar är asätare av naturen och koprofager precis som andra asätare. Men gulla vidare ni Kräks
    Det sjukaste är  ändå att du tycker att det är helt ok att ha sex med en hund, men inte att klappa och pussa den.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-23 08:06:07 följande:
    VAR säger de det att de BETRAKTAR djuren så.
    VAR?
    Vem skulle höja nivån sa du?
    Lykantrophona (en tjej som skrivit i tråden) betraktar vissa hanhundar som snygga, attraktiva och potentiella sexpartners.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-23 08:26:17 följande:
    Så hon är talesperson för alla?  Lillajag82 pratar om DE. De betyder plural som betyder flera som i det här fallet betyde ALLA SOM INTE HÅLLER MED MEJ!

Så är ETT undantag att betrakta som en regel?
    Och det viktigaste. Är att "betrakta som en sexualpartner" liktydigt med att sex sker?
    Svar: NEJ.

Den kopplingen ni gör sker i ert huvud och betyder att ni har snuskig fantasi. Ni säger att de som fantiserar om sånt ska söka hjälp. VEM behöver den hjälp ni dillar om?
    Lär dig läsa ordentligt. Jag har inte skrivit att hon är talesperson för alla och jag har inte skrivit att ALLA som är för djursex vill ha sex med djur.

Vad Lillajag82 skriver får du ta med henne. Jag är inte hon.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-23 08:43:01 följande:
    Lär DIG att läsa ordentligt!
    DU hoppade in i en diskussion mellan mej och lillajag, du har inte rätt att känna dej felciterad.
    Gör om och gör rätt denna gång!!!!!!!!
    Haha "du har inte rätt att känna dig felciterad"...den meningen säger allt om dig som person.

Jag vidhåller alltjämt, att det är något riktigt skevt i skallen på en person som vill ha sex med ett djur. Det är så vridet och stört så det finns inte.

Om jag såg en man/kvinna som stod och slickade en hästfitta så skulle jag utan omsvep tänka: den där människan är inte riktig i huvudet. Vidrigt.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-23 12:47:20 följande:
    Djur kommunicerar via kroppsspråk
    Många zoofiler misstolkar mer än gärna t.ex hundars kroppsspråk, de tror att om en hund juckar mot en så är det en invit till sex. Helt sjukt.

Hundar  har inte sex  för sexets skull. De PARAR sig för fortplantningens skull.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator