• Ermenegildo

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Ta på dig något sexigt, möt honom i dörren på alla fyra och säg Voff Voff!

• Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 16:00:28 följande:
    Hunden förstår ju inte situationen, och tar därför ingen skada av det.
    Ett barn tror jag faktiskt inte heller skulle ta skada av att göra något som inte ger fysiska skador om det inte vore för den hysteri som uppstår kring det. För som det är nu så blir de destruktiva när de kommer upp i åldern och får veta hur fel sånt är. Nu försvarar jag INTE pedofili eller zoofili, utan jag bara resonerar utifrån vad jag tror om upplevelsen. Annars kan du gärna få förklara vilken skada ett barn tar av en blottare som det inte tar av att se sin far naken i hemmet.
    Urrk, vad är det för äckligt jäkla pedofilresonemang. Det är klart att redan ett litet barn förstår skillnaden på en kåt gubbe som blottar sig och barnets pappa.
  • Ermenegildo
    Orgasmgirl skrev 2012-04-21 16:12:22 följande:
    Tror inte hanhunden lider av det! De funkar lite som vi människor (som också är djur) jag tycker ni ska samtala om det, samtal löser det mesta
    Jag tror inte hanhundens starkaste sida är samtal, men jag kan ha fel.
  • Ermenegildo
    lykantrophona skrev 2012-04-21 21:59:01 följande:
    Shit, vad snabbt den här tråden fått svar. Men jag säger också, tidelag är inte alltid dåligt. Djur kan vilja ha sex med människor, det har hänt att även vilda djur har antastat människor. Och människan är ju bara ett djur i mängden, så varför blir folk så upprörda?

Jag vill också säga att det finns djurporr som är producerad utan den stora hänsyn till djuret som man bör kräva. För stora porrbolag (exempelvis i Brasilien) bryr sig inte så mycket, så länge de får in pengar. Och de flesta som kollar på djurporr har inte ett sexuellt intresse för djur i sig, utan tänder på att se något som är tabu. Så då har de inte så bra koll på djurs signaler, sorgligt nog. Riktiga zoofiler tenderar att lägga ner mycket tid på att lära känna djuret och "prata" med det, och känner igen dåligt gjorda filmer.

Så jag tror inte att TS pojkvän tänder på djur. I sådana fall skulle han ju haft filmer på en kille som knullade en hund, eller kanske bilder på hundar med stånd/i löp. Jag känner igen dessa typer. Vissa går så långt att de skickar meddelanden till mig och undrar om jag vill "träffa deras hund", som om jag skulle vilja ligga med vilken jycke som helst.
    Haha, till taxen: "Känns det bra så här för dig hjärtat? Å dina små ben är så sexiga. Jag vill att du ska veta att jag respekterar dig, det här är inte bara sex." Taxen: "Voff"
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 22:09:16 följande:
    Fastnar man där är det nog omöjligt att ens försöka göra något åt saken. För att kunna göra det måste man förstå eller vilja det. Man kan inte fastna i fördomar och nidbilder om man vill ha ändring i lagstiftningen. Men du kanske tycker att våra lagar ska grunda sig på fördomar och fördomsfulla människors åsikter?
    Jag säger som Manuel i Fawlty Towers: Que?? Göra något åt vilken sak?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 22:24:58 följande:
    Ditt syfte är alltså att bara kasta skit i ett kontroversiellt ämne. Bra då vet vi det men jag tar mig friheten att tipsa dig om sandlådan det är ett bättre alternativ för dig.
    Ämnet är för 99,99% av mänskligheten ganska okontroversiellt: ge fan i att knulla djur.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:06:02 följande:
    Förvänta dig inget annat än spydigheter till svar. Förstår man inte den övertydliga kopplingen mellan vad som anses och har ansetts som kontroversiellt med vad som skulle kunna göra det  så kommer man knappast att kunna förklara sina åsikter.
    Förstår man inte den övertydliga skillnaden mellan djur och människa förstår man heller inte varför det aldrig kommer vara ok att ha tidelag.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:16:28 följande:
    Den övertydliga skillnaden mellan människa och djur säger du.
    Intressant att du inte har lärt dig att människan är ett däggdjur.
    Mmm, och ändå finns det en tydlig skillnad. Eller ser du någon ekorre skriva inlägg här?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:27:23 följande:
    Vad är det du försöker säga?
    Tidelag har funnits i alla tider och kommer att finnas även för andra djurarter än människan. Det finns ett spritt filmklipp med en schimpans på ett zoo som våldtar en groda tex.
    Med en lag mot tidelag försvinner möjligheten att åtala zooägarna eftersom ingen tidelag skett "bara" en sexuell relation som visserligen slutade med grodans plågsamma död men eftersom zooägarna inte hade ett syfte att schimpansen skulle våldta går de fria.
    En schimpans kan inte "våldta" någon. Det verkar som det grundläggande problemet för er som vill knulla djur är att ni inte förstår skillnaden på djur och människa.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-21 23:39:31 följande:
    Men lilla vän DU är ett djur, fast en annan art. Det händer att olika arter får samtycke för varandra! En åsna + häst = mula etc, det är inte så stor grej utan ganska naturligt
    Jodå "lilla vän", och vore du en åsna - även bokstavligt talat - skulle jag inte ha några invändningar mot att du parade dig med en häst. Men nu är du en människa som både förstår dina handlingar och deras konsekvenser.

Ge fan i att knulla med djur, ska det inte räcka så?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator