lykantrophona skrev 2012-04-21 21:59:01 följande:
Shit, vad snabbt den här tråden fått svar. Men jag säger också, tidelag är inte alltid dåligt. Djur kan vilja ha sex med människor, det har hänt att även vilda djur har antastat människor. Och människan är ju bara ett djur i mängden, så varför blir folk så upprörda?
Jag vill också säga att det finns djurporr som är producerad utan den stora hänsyn till djuret som man bör kräva. För stora porrbolag (exempelvis i Brasilien) bryr sig inte så mycket, så länge de får in pengar. Och de flesta som kollar på djurporr har inte ett sexuellt intresse för djur i sig, utan tänder på att se något som är tabu. Så då har de inte så bra koll på djurs signaler, sorgligt nog.
Riktiga zoofiler tenderar att lägga ner mycket tid på att lära känna djuret och "prata" med det, och känner igen dåligt gjorda filmer.
Så jag tror inte att TS pojkvän tänder på djur. I sådana fall skulle han ju haft filmer på en kille som knullade en hund, eller kanske bilder på hundar med stånd/i löp. Jag känner igen dessa typer. Vissa går så långt att de skickar meddelanden till mig och undrar om jag vill "träffa deras hund", som om jag skulle vilja ligga med vilken jycke som helst.
Haha, till taxen: "Känns det bra så här för dig hjärtat? Å dina små ben är så sexiga. Jag vill att du ska veta att jag respekterar dig, det här är inte bara sex." Taxen: "Voff"