• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

KRAM TILL DEJ !

Aj då.. förstår att du blir äcklad.. även om jag inte varit i din situation så förstår jag att det inte direkt är nått man vill se att ens pojkvän tittar på för nöjets skull..

att killar surfar på porr är ju ingen nyhet, men det finns en gräns..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 14:56:04 följande:
    KRAM TILL DEJ !

Aj då.. förstår att du blir äcklad.. även om jag inte varit i din situation så förstår jag att det inte direkt är nått man vill se att ens pojkvän tittar på för nöjets skull..

att killar surfar på porr är ju ingen nyhet, men det finns en gräns..
    Nej, det finns inga gränser, vad man tänder på är individuellt och det finns inga fel där.

ts.
    Tidelag i sig är legalt i landet, det vad du gjorde är det däremot inte.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:01:38 följande:
    Finns inga gränser??? Bah
    Nej, det finns det inte.

Samtidigt som du begick lagbrott för att få reda på det.

• Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 15:02:13 följande:
    Ta på dig något sexigt, möt honom i dörren på alla fyra och säg Voff Voff!
    *LOL*

• Anonym

Snacka om att inte få ha nått privat liv, om du inte hade gått igenom datan från första början hade du ju aldrig behövt sätt det.... Min pojkvän kollar väldigt ofta på porr tycker det e skitsamma. MEN om det hade varit Djurporr han kollade på så hade jag däremot blivit EXTREMT äcklad... Men skulle aldrig snoka i hans saker för det !

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:11:50 följande:
    Det är ju så, vissa saker kan man inte förlika sig med och djurporr är en av dem. En sak om han fantiserade om det i huvudet men om han aktivt söker djurporr på nätet - usch!
    Vad är skillnaden menar du?
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:14:28 följande:
    För mig är det en enorm skillnad även om det inte är logiskt. En sak är väl det att han inte uppmuntrar att sådana filmer produceras en annan är väl också att jag inte behöver bli medveten om det.
    Uppmuntrar? 

Det finns hur mycket gratis porr som helst även inom djurdelen, det var länge sen porr var en betalgrej på nätet, nu för tiden har alla tillgång till en cam och många vill vissa upp sig.
    Det är inte längre efterfrågan som styr den marknaden.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:21:04 följande:
    Respekt hit och respekt dit, blir så trött på den där respekten hela tiden i ett förhållande.  TS visste att det fannas porr och ville naturligtvis se om det fanns mer. Och människan är nyfiken av sig och vill veta vad som händer i sin relation. Inget konstigt alls, helt naturligt för mig att hon ville göra stickprov, för att se vad henns kille har i sin dator. Hur svårt kan det vara att fatta!!

Och förresten, vilken respekt har TS kille mot TS, när han djurporr i sin dator, som han kanske, kanske inte har runkat till, eller har planer på. Och inte talar om för TS att han har det.

Här någonstans tycker jag att det finns gränser för hemligheter i ett förhållande. Hålla på bakom ryggen, vilken respekt, vaaa!!!!

Sen är det ingen skillnad på om fantisier bara finns i huvudet eller laddar upp det, lika äckligt iallfalla!
    Det är människor ni talar om och inte ägodelar man kan kontrollera, i ett normalt förhållande så är det två människor som har valt att vara tillsammans, bägge delar har rätt till sin personliga integritet.
    Det ts har gjort nu är kränkt hans sfär med motivering att det är hennes rätt att kolla vad han gör på sin dator.
    Sanningen är den att ts har ingen sån rätt och han kan faktiskt vända sig till polisen med ärendet.

Hemligheter? vad han runkar till är INTE ts business, om hon nu anser det så är det nog lämpligare att ts skaffar sig husdjur istället för partner.
    Eller hhmm husdjur är kanske dligt förslag i ts fall

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:23:52 följande:
    Inte ifall jag gör det på min killes data räknas det INTE dit
    Vänd dig till polisen och fråga, du kommer inte tycka om svaret.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:23:52 följande:
    Inte ifall jag gör det på min killes data räknas det INTE dit
    Det kan du hoppa upp och sätta dej på att det är. Du äger inte din kille och om du tror att du gör det så är det inte din kille i alla fall som behöver hjälp.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator