• Orgasmgirl

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Tror inte hanhunden lider av det! De funkar lite som vi människor (som också är djur) jag tycker ni ska samtala om det, samtal löser det mesta

• Orgasmgirl
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 16:13:20 följande:
    Jag tror inte hanhundens starkaste sida är samtal, men jag kan ha fel.

Haha :) funderade du längre tänkte jag på TS och hennes kille :)
  • Orgasmgirl
    funkyfoxxer skrev 2012-04-21 15:52:24 följande:
    Förstår inte riktigt vad problemet är.

Din pojkvän är ju fortfarande ihop med dig, inte sant? Så vad har det för betydelse om han tycker att det är sexigt med hundar också?

Har du ens provat att prata med din kille om det här? En BRA flickvän håller inte på och dömer sin killes sexualitet utan försöker istället uppmuntra honom att leva ut sina fantasier och vara stolt över dem. Är du en liten ängel som inte har den minsta "dirty" fantasin? Din kille kanske skulle vara öppen med att prova på någon av dina lite mer skumma fetischer om du provade på hans först. Om du utövade det här med din pojkvän på riktigt skulle han nog inte ha nåt behov av att kikade på såna klipp på datorn. "Problemet" löst.

förstår dig till viss del, man måste försöka acceptera sin partner och även dennes mer udda sidor
  • Orgasmgirl
    funkyfoxxer skrev 2012-04-21 17:24:51 följande:
    TACK du verkar ju vara en av de klokare tjejerna i den här tråden.

Tack ;) folk tror att deras respektive inte har några udda sidor, men det har alla
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-21 18:06:28 följande:
    Vi som älskar djur måste se till att såna vidriga människor som gör detta får sitt rätta straff, min sätt hade nog inte varit direkt lagligt men jag kan lova att de hade inte fått chansen igen att någonsin skada ett djur igen...

Vilken tuffing! , varför skriva sådär? Sjukt löjligt
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-21 19:17:54 följande:
    Så länge djuret inte tar skada så ser jag inget problem med att folk har sex med djur

Känner lika lite, men man VET ju inte :)
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-21 23:53:28 följande:
    Var hämtar du all din "kunskap"? På aftonbladet?

Wikipedia?

Nu höjer vi nivån här :) Undrar om hon konfronterat sin kille ännu
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-22 11:03:18 följande:
    Var det denna filmen TS?  

Men LOL
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-22 17:13:35 följande:
    Han har väl tankat ner en större mängd porr och denna film råkade vara med, det är inte särskilt ovanligt att det kommer med div. när man tankar ..

Också min teori!
  • Orgasmgirl
    Trixie skrev 2012-04-22 18:07:55 följande:
    Fast nu handlar det väl ändå mest om hundar right? Har aldrig sagt att djur inte känner njutning. Dom känner inte samma sort njutning som människor. VI knullar för att det är skönt lr hur? Och som varje påläst människa vet så har djuren inte samma utvecklade hjärna som människor har. Alltså tänker dom inte "shit vad kåt jag är jag måste ligga".  Och bara för att en hund juckar så betyder det inte att den är kåt. Som ni zoofiler verkar tro är den absoluta ända anledningen. I Vissa fall är det ni som ska ha lite mer på fötterna innan ni yttrar er. Dominans är ytterst stort i djurvärlden, dominans för att visa vem som är högst i rang, vem som är alfa etc.

Det är inte menat att människor och djur ska ha sex.

Men djur har skönt när de har sex! Varför skulle evolutionen annars göra sex så jäkla skönt?
  • Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-22 21:47:29 följande:
    Alla utom hundägarna själva verkar veta det. De kanske tror det är deras män som runkar i kuddarna

Hahaha Lol
  • Orgasmgirl

Själv är jag öppen för det mesta i sexväg men vid barn och djur sätter jag gränsen eftersom de inte kan säga nej och/eller förstå! Tänk på det innan ni gör något dumt!

• Orgasmgirl
    Anonym skrev 2012-04-23 13:22:36 följande:
    Mynta2

2005-02-09, 16:28

Så du jämnställer ridning av en häst med att tex: våldta den eller kanske köra upp ett kvastskaft i en hund som ger den skador ?? Du vet, människan måste ta en sak i taget, och jag ser inget fel i att börja i en ände...för om det kanske tillkommer ett förbud på ena hållet så kanske det kan göra det såsmoningom på andra grymheter. Fast som sagt, våldtäkt och att rida en häst i skogen...hmm...förklara vad som är likvärdigt med detta ?

Wtf, har du så dåliga argument att du måste leta på internet? Tragiskt
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator