• Trixie

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Blir allvarligt äcklad över hur vissa kan anse att ha sex med djur är rätt och helt okej. Sådana människor borde inte få ha djur över huvud taget....

• Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 15:51:05 följande:

Dom bara ser till djurens sexuella behov, du vet väl hur hemskt det är med sexuell frustration! Det är väldigt synd om vissa djur som aldrig får doppa

Yeah lr hur! Kan bara tänka mej att hanhundar bara längtar efter att få doppa snoppen i en mänsklig mus.. Jag glömde nästan bort i all kalabalik att det är ju precis det djur faktiskt tänker på :O ! skämmes på mej..
  • Trixie
    raider skrev 2012-04-22 15:52:42 följande:
    Så du menar att alla djur ska kollektivt lida för vår egen njutning?
    Tycker att det är sjukt att man försöker tvinga däggdjur till att leva i celibat om man har möjlighet att hjälpa dom.
    Det är inga leksaker för fan, det är levande varelser med samma behov som vi andra har.

Så du menar alltså att tex hundar har behov av att ha sex med människor? Djur parar sej för ÖVERLEVNAD. INTE för njutningensskull.
    Säkrar ni hundarnas överlevnad när ni har sex med dom kanske? Nej. Dom som har sex med djur gör det för sin egen skull. Inte för djurensskull.. 
  • Trixie
    Indianica skrev 2012-04-22 16:17:17 följande:
    ¨Min katt visar hela tiden rumpan för hela familjen. Vad det handlar om är inte att katten flirtar med oss (den är för övrigt kastrerad)utan det är kattens sätt att hälsa på sin ägare och visa att den gillar sin ägare (inte att förväxla med "att katten blir kär i ägaren), de har även doftkörtlar vid sin bakdel som de gnider mot t ex ägaren för att fästa sin doft och "tillhörighet" på ägaren.

Det är så typiskt att både pedofiler och även zoofiler tolkar allt offret gör som att offret är intresserad av dem och vill ha sex.
  • Trixie
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:29:21 följande:
    Du slipper också bekymmer med oönskad dräktighet och hanhundar som matvägrar och ylar för att grannskapets tikar löper.

Ingenstans i denna artikel står det något om att en hanhund vill även sätta på grannkärringen..det står tikar!!! 
    Om det nu är så normalt att sätta på en hund vs hunden gärna vill sätta på dig, borde det rimligtvis stå någonting om detta i artikeln..
    Det står dessutom att tikarna måste löpa för att hanen ska bli naturligt intresserad..ingenstans står det att den vill sätta på allt som rör sig inklusive männskor för att de är kåta...de parar sig för att reproducera sig därmed basta..allt annat är för att de får en smaskig belöning av olika slag..det kan vara svårt för svensson att erkänna att hon faktiskt mutar hunden med godis för att få fittan slickad och i porr visar man ju knappast belöningen hunden får i början och slutet av den vidriga akten.. 

Människor kan verkligen äckla mig någonting alldeles förjävligt...

• Trixie

Alltså... En hund juckar oftast för att visa dominans, en kunnig hundägare låter inte sina hundar jucka.
    SEN händer det att hundar juckar mot LÖPANDE TIKAR.. Dessutom är videon ett skämt och om man ska dra det så långt så juckar den hunden inte för att han är kåt och vill sätta på människan. Hur vet man det? snoppen åker ut. Och anledningen till att den hunden juckade var inte för att han var kåt ialf..  

• Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:05:56 följande:
    Detsamma gäller det faktum att hundar är asätare av naturen och koprofager precis som andra asätare. Men gulla vidare ni Kräks
    Hundar är omnivor....
  • Trixie
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:09:48 följande:
    ja tjejen blir kåt ja...hunden blir lycklig för att den kan dominera tjejen..dominans betyder mycket i djurvärlden..men fortsätt tro att hundar juckar sin mattar för att de är kåta..flinar hysteriskt...
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:13:15 följande:
    Jag tycker det är lika äckligt båda, men för den skull vlll jag inte hindra dig för att tungkyssas med din bajsätande vän.

Vem säger att hundägare tungkysser sin hund? om en huns slickar en på kinden en gång på morgonen är väl inte det hela världen? Och dessutom äter inte alla hundar bajs :) Min hund gör det då inte :)
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:16:59 följande:
    Det viktiga är vad du själv tycker. Tycker du det är trevligt så vad har jag med det att göra.
    Med tanke på att en hund har en renare mun än människan så har jag inget emot om min hund pussar mej på kinden på morgonen:P ^^
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:21:15 följande:
    Som sagt, gör vad du vill. Jag tycker det är äckligt med bajs munnen oavsett om det är mindre bakterier. 

Ja tyck du det. Att äta bajs är äcklig. Men medd tanke på att min hund inte gör det så har jag inget o gnälla över ^^
  • Trixie
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:29:36 följande:
    Vad säger ni andra...är den kåt eller visar den bara upp sin naturliga instinkt att visa sin dominans..
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..

slutsatsen...Jag är ingen zoofil....

hade jag däremot sett en kille med kuken i vädret göra detsamma så hade det inte varit någon tvekan..

Hunden i videon är INTE kåt.. Den försöker dominera tjejen..
    Ser jag minsta tendens att min hund börjar jucka sätter jag stopp för det direkt. I mitt hem är det jag som är ledaren och högst i rang, funkar utmärkt.
    Men zoofilerna drar väl sina egna sutsatser för att rättfärdiga att sex med djur är "okej".
    Vidrig.....  Då dominans är en natur för hundar förstår jag inte hur människor kan missuppfatta det att djuren är kåta?!
  • Trixie

raider skrev 2012-04-22 17:36:19 följande:
    En erigerad könsorgan brukar vara en hint *blink blink*
    Vart i videon ser man att hunden har stånd undrar ju då jag nu? Det där är ingen inbjudan till parning o videon.
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:39:05 följande:
    Så praktiskt Varför inte bara runka av honom?
    Det är en tik för övrigt. Och det var dominans, du vet när hundar bli äldre vill dom klättra i rang. I mitt hem är jag högst i rang och hunden lägst. Det är så det går till i en flock. Och att du ens säger sådär får mej vilja spy rakt på dej. Är det du som har idiotlapparna på?
  • Trixie
    raider skrev 2012-04-22 17:40:22 följande:
    Sära på benen framför en hund så får du din källa, first hand.

Källa, på vad? Att däggdjur knullar och njuter av det? Behövs det verkligen? Förvånad

Som sagt. Djur känner inte njutning på samma sätt som människor gör. dom gör det för att säkra sin arts ÖVERLEVNAD. Inte för njutingensskull.. Herre gud människa säkrar du en art när du sätter på en hund  ^^?
  • Trixie
    raider skrev 2012-04-22 17:42:42 följande:
    Nu orkar jag inte slå upp den igen, voven hade stånd.

Att hunden försökte kåta upp henne för att få samarbete (slicka henne på rygg och mellan benen) har säkerligen inget med sex att göra.

JAg har kollar videon igenom och kan inte se någonstanns där hunden har snoppen ute. Har du ens sett en hund visa dominans mot en annan? Det är skrämmande hurr lite ni faktiskt vet om en hunds naturliga beteende :P
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:50:50 följande:
    EN sak ska du ha väldigt klart för dig!
    OM du ska diskutera i tråden och inte bara kasta skit ska du ha på fötterna.
    Det finns många exempel på djur som har sex enbart för njutnings skull som tex primater och delfiner.

Fast nu handlar det väl ändå mest om hundar right? Har aldrig sagt att djur inte känner njutning. Dom känner inte samma sort njutning som människor. VI knullar för att det är skönt lr hur? Och som varje påläst människa vet så har djuren inte samma utvecklade hjärna som människor har. Alltså tänker dom inte "shit vad kåt jag är jag måste ligga".  Och bara för att en hund juckar så betyder det inte att den är kåt. Som ni zoofiler verkar tro är den absoluta ända anledningen. I Vissa fall är det ni som ska ha lite mer på fötterna innan ni yttrar er. Dominans är ytterst stort i djurvärlden, dominans för att visa vem som är högst i rang, vem som är alfa etc.
    Det är inte menat att människor och djur ska ha sex.
  • Trixie
    Orgasmgirl skrev 2012-04-22 18:25:32 följande:

Men djur har skönt när de har sex! Varför skulle evolutionen annars göra sex så jäkla skönt?
    Läs texten ordentligt nästa gång innan du ställer en fråga som redan är besvarad^^
  • Trixie
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:28:10 följande:
    fel. 
    igen.
    Läs på om hundar.  
  • Trixie
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:09:55 följande:
    Läs om och läs rätt.. 
    förstår du inte var jag vill komma så behöver du inte kommentera..
    Jag har moralpanik och ser djur som offer för människans makt över dom..
    liksom de har makt över barn och döda människor, i ett sexuellt syfte..

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator