Inlägg från: RianMusik
|
-
-
Vi människor är också djur ! glöm inte det !lillajag82 skrev 2012-04-23 10:30:22 följande:Djur är inte mänskliga...
snarare så vill zoofilerna och deras anhängare ,som tycker det är okej men inte själva vill ha sex med djur, tydligen förmänskliga djur...
Pluralfamilj. Ja de kan upplevas som mänskliga för att de är individer med personlighet..
det är väl härligt med djur? Själv älskar jag alla former av djur.. -
Haha köpa lite hårdisbjörns kuk för lite fisk ! hahaha fy fan !Anonym skrev 2012-04-23 10:58:21 följande:haha så du menar att en isbjörn går fram till en pingvin och frågar denne om han/hon vill köpa lite hård isbjörnskuk för lite fisk? snälla du, djur kan inte kommunicera som vi, så är det bara. och klart att det säkert finns undantag, MEN det är ju absolut inte vanligt att andra arter parar sig, för att det INTE är NORMALT! ett djur kan inte heller kommunicera med oss människor, så hur fan ska vi veta om denne VILL ha sex eller inte? vi kan ju för faaan inte fråga!!!! du kan ju inte jämföra detta med att våldta någon. en våldtäkt innebär att man TVINGAT sig på en annan individ, denne har alltså sagt NEJ till sex. den möjligheten har inte djur, just att SÄGA nej.
men vem bestämmer vart gränserna går? får en fullvuxen man med en 25 cm lång kuk som är 17 i omkrets trycka upp den i en pudel? eller i en katt? skärp dig ditt äckel. -
På tal om djur ! Ni som gillar att trycka djur så gör de reklam för happy feet 2 till höger på skärmen ! Ni sitter säkert och runkar för fullt nu ! Vi normala tittar på den filmen för att den är roligt medans ni onormala tittar på den filmen bara för att ni tycker att det finns snygga babes med i filmen !
-
jo jag förstår vad du menar :) Ja, det är helt jävla sjukt !Anonym skrev 2012-04-23 11:27:17 följande:hahah :P ja men du förstår vad jag menar, det är ju helt jävla sjukt.