• Ellaria

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Min väns hund var sjukt kåt på mig. Jag hade mens när jag var och hälsade på och han blev totalförälskad på en sekund. Stod jag inte mot en vägg hela tiden försökte han sätta på mig och vi var tvugna att låsa in honom i hans hundbur när vi skulle äta, annars försökte han sätta på stolen jag satt på.

Efter jag hade åkt la han sig på platsen där mina väskor hade stått och låg där hela dagen samtidigt som han gnydde och var uppenbart upprörd över att jag inte var där längre.

Tvingade jag honom till något, tycker ni? Hade jag ställt mig på alla fyra naken hade han utan tvekan satt på mig. Var det djurplågeri?

You know nothing, Jon Snow
  • Ellaria
    Ellaria skrev 2012-04-22 19:40:59 följande:
    Min väns hund var sjukt kåt på mig. Jag hade mens när jag var och hälsade på och han blev totalförälskad på en sekund. Stod jag inte mot en vägg hela tiden försökte han sätta på mig och vi var tvugna att låsa in honom i hans hundbur när vi skulle äta, annars försökte han sätta på stolen jag satt på.

Efter jag hade åkt la han sig på platsen där mina väskor hade stått och låg där hela dagen samtidigt som han gnydde och var uppenbart upprörd över att jag inte var där längre.

Tvingade jag honom till något, tycker ni? Hade jag ställt mig på alla fyra naken hade han utan tvekan satt på mig. Var det djurplågeri?
    Lillajag82, vill du svara på det här kanske?
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-22 21:36:43 följande:
    Tidelag är inte sjukt

Nej, tidelag är inte sjukt. Är man sjuk har man lunginflammation, depression mm. Tidelag är så groteskt, oempatiskt och vidrigt så jag har mer förståelse för en mördare än en som utövar tidelag mot djur, så att skadorna ibland blir så svåra så att det oskyldiga djuret t o m måste avlivas.
    Jag har aldrig riktigt trott att detta kunde förekomma. När jag läste om det kröp jag ihop hos min underbara dobermanntik och grät hejdlöst.
    Vad är det för lagar vi har? Mor- och farföräldrar hindras med hjälp av lagen att träffa sina älskade barnbarn, medan lagen tillåter abnorma figurer att misshandla sina "familjemedlemmar" till döds. Ja, de djur man skaffar sig ska behandlas med respekt utifrån varje djurs behov.
    Nej, lagen tillåter inte djurplågeri. Tror du det skadar en ko av att en man har sex med henne när det är helt okej för vetrinärer att köra upp hela armen där?
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-22 21:38:34 följande:
    Tidelag

Är det inte sjukt att sex med djur är tillåtet i Sverige? Gustav Fridolin lade in ett förslag om att det ska bli förbjudet enligt lag. Men vet ni vad? Det gick inte igenom för majotiteten svarade nej till förslaget! Är det inte riktigt sjukt? Vem är det egentligen som sitter i ledningen i vårt land? Att ha sex med djur är djurplågeri!
    Nej. Djurplågeri är olagligt, att en man sätter på en ko eller att en häst sätter på en kvinna skadar inget djur.
  • Ellaria
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:50:05 följande:
    Varför ska djuren inte kastreras om de uppenbarligen lider av att inte bli påsatta eller sätta på? 
    Det är ju det zoofilerna hetsar upp sig över...
    eller är det så att pervisionerna tar över och man ser sin chans att uttnyttja djuret? 

Jag är lite nyfiken på tankegången hos de här djuren eller människorna eller vad de nu vill kalla sig för..

Jo vissa ser sig som djur och tycker då det är helt ok att sätta på sin hund eller katt eller liknande.. 
    Du verkade ju ignorera det jag skrev innan, passade det inte dina åsikter?

Kopierar in mitt inlägg för tredje gången, jag är väldigt nyfiken på vad du har att säga:

• Ellaria
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:56:06 följande:
    just det...det var du som undrade hur jag såg på hunden som diggade dina dofter när du hade mens.. 

hundar gillar dofter..hundar sniffar upp allting väldigt bra...jag har också haft hundar nära mig som blivit tokiga av min mensdoft men då har jag markerat rejält..

jag tror inte de är kåta faktiskt..jag tror du bara vill applicera det på djuret.. 
    Men läste du ens mitt inlägg? Jag kunde inte vara i deras lägenhet utan att stå mot en vägg, annars försökte hunden sätta på mig. Hunden hade stånd.
  • Ellaria
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 22:40:19 följande:
    Hade du dragit ned byxorna då hade du begått ett fel (i mina ögon dvs.), nu hanterade du situationen på ett bra sätt. 
    Det hade ändå inte varit djurplågeri.
  • Ellaria
    Legionen skrev 2012-04-22 23:59:07 följande:
    Ärligt alltså ! Jag har alltid trott att det fanns få människor i ett modernt samhälle som sverige som har sex med djur men efter att jag har läst kommentarerna på denna tråd så har jag förstått att det är mer än så ! Ni är riktigt sjuka individer ! Mer behöver jag inte säga !
    Nej, de är inte sjuka. Det är ingen sjukdom att tända på djur. Dina åsikter är inte nån sorts lag, det hoppas jag du förstår.
  • Ellaria
    Legionen skrev 2012-04-23 08:26:06 följande:
    Det är fan sjukt att tända på djur ! Normal människa skulle säga precis som jag !
    Nej. Din åsikt är inte lag.
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 10:39:44 följande:
    ni är ju för fan helt sjuka och äckliga. hur fan kan man tycka att det är helt okej att ha sex med andra djur än männsikor? vart går gränsen? får en vuxen man trycka upp kuken i en liten hundvalp eller? människor ska ha sex med människor och inte andra arter. du ser inte antiloper sätta på grisar, just för att det är onaturligt. hoppas att alla ni som tycker att det är okej och normalt hittar era män knulla grannkatten. jävla svin.
    Nej, det är inte okej att sätta på en liten hundvalp, det är djurplågeri. Samma gäller katten.

Det finns massor med djur som har sex utanför artgränserna.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator