Inlägg från: Anonym (Usch!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch!)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Jag struntar i alla förklaringar till varför man skulle ha sex med ett djur. Jag struntar också i er som eventuellt håller på med sådant här och försöker förklara er.. Hade jag hittat filmer där folk har sex med djur på min pojkväns dator hade jag dumpat honom. Både för att det, enligt mig, är helt sjukt men också för att jag aldrig mer skulle känna mig bekväm med att ha honom runt min hund längre.. Jag vet att min pojkvän tittar på porr för det pratar vi väldigt öppet om men sådan porr hade jag absolut inte accepterat.

• Anonym (Usch!)
    lykantrophona skrev 2012-04-23 22:18:30 följande:
    Var och en får väl ha sina egna regler i sitt förhållande. Förhoppningsvis kan man tala öppet om sina preferenser och värderingar, så att det inte kommer som en obehaglig överraskning för någon av parterna.

Sen som sagt, de flesta som laddar ner djurporr tänder inte på djur, utan tänder på att se något tabu.
    Givetvis. Känner man sig bekväm med att ens pojkvän/flickvän tittar på sådan porr så visst. Alla har vi olika gränser för vad som är okej men JAG tycker inte att det är okej!
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-23 22:14:24 följande:
    Han hade inte förlorat något av värde utan du.
    Den som inte kan tänka längre än näsan räcker är aldrig en större förlust.
    Du, det hade jag nog inte brytt mig om. Att inte tycka att porr med djur iblandade är okej innebär knappast att man inte "tänker längre än näsan räcker", det innebär bara att jag inte har samma åsikt som du. :)
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-23 22:14:24 följande:
    Han hade inte förlorat något av värde utan du.
    Den som inte kan tänka längre än näsan räcker är aldrig en större förlust.
    För övrigt, vad vet du om vad min pojkvän tittar på? Kan försäkra dig om att jag fick tänka längre än vad min näsa räckte när jag fick reda på vad hans porr innefattade.. ;)
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-23 23:40:38 följande:
    För övrigt. Vad vet Du om vad DIN pojkvän tittar på? Att ni pratar betyder inte att han avslöjar allt . Påminner dig om att TS handlar om att hon SNOKAT på pojkvännens dator. Hon som också "visste" allt om sin pojkvän. :P
    Så det är nog bäst att du också snokar lite :P
    Lite OT men min pojkvän är furry med fotfetisch, vilket tog ett tag för honom att berätta. Jag har kollat igenom hans samling och om jag säger så här: Efter det jag såg finns det nog inte mer att dölja..

Saken är att jag medvetet inte gav mig in i er diskussion då jag svarade TS, som inte verkade vara i behov av någon djupare diskussion utan verkade mer vara ute efter folks spontana reaktion och min spontana reaktion var att jag inte hade accepterat det. Detta betyder inte att jag är dum eller korkad utan att jag, precis som alla andra, har en gräns. Jag sa att JAG inte hade accepterat det men jag sa också att om någon annan hade tyckt att det var okej för dom så hade det inte rört mig. Jag skiter väl i vad ni andra gör men jag hade inte uppskattat att MIN pojkvän tittade på sådant.
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:09:05 följande:
    Hahahahahahaha Jag skiter i vad ni andra gör.
    Liiiite väl många inlägg om att du inte skiter i det o från någon som inte vill föra en djupare diskussion.
    Men allvarligt att ha svårt för fötter och behöva bearbeta det är ju inget sådär bra betyg på hur mycket man kan tänka. :P
    Haha, du är ju helt omöjlig.. x) Det var ju inte riktigt fötterna jag reagerade på..

Jag skiter i vad NI ANDRA har på er dator, det har jag sagt hela tiden. :) Anledningen till att jag sitter här och dividerar med någon som uppenbarligen tänker vända på allt jag säger är för att min pojkvän spelar datorspel för tillfället.. :)
  • Anonym (Usch!)
    20120419 skrev 2012-04-24 00:15:40 följande:
    Är din pojkvän pälsig och har en fotfetich?
    Är du tillsammans med en hund?
    Det skulle faktiskt lika gärna kunnat vara en beskrivning av min hund det där.. ^^ Men nej, än har pojken inte odlat fram någon päls..Tyvärr.. ;)
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:25:29 följande:
    Det bor en liten zoofil i dig! ^^
    Haha jag menade mer tyvärr för min pojkvän då han nog inte hade haft något emot att ha päls. Jag har dock dragit gränsen vid en svans! ;)
  • Anonym (Usch!)
    Anonym skrev 2012-04-24 00:32:37 följande:
    Näe tvärtom hunden för pojkvän
    Haha aja, jag tror att jag gjorde min åsikt hörd. För mig blir det nej till porr med djur i men tecknade vargar går bra! Min pojkvän är en människa och min hund är en...Hund.. Men ni får ha så skoj med era fantasier om min hundpojkvän! ;) Nu är min pojkvän klar med Amnesia så lägger ner er här! :)
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator