Hittade djurporr på min pojkväns dator
Anonym skrev 2012-04-23 10:49:11 följande:
Jag tror mer det handlar om att personerna själva ser sig som mer djuriska och identifierar sit med sitt husdjur? De jag diskuterat med som är zoofiler har förövrigt haft en oerhörd kunskap och förståelse för sina husdjur och brytt sig betydligt mer om dem än vad gemene svensson gör.jag bryr mig om min lilla katt som ligger just nu i knäet på mig..hon är 4 månader gammal..när hon börjar löpa så vet jag att hon kommer vara hemskt jobbig och hoppa upp i mitt knä och trampa och lägga svansen åt sidan.. antingen låter jag kastrera henne eller så låter jag en hankatt sätta på henne och hon får då ungar..
jag hade hade aldrig klarat av en kissemisse som sprungit omkring superstressad och galt natt som dag
jag hade inte heller gillat att försöka bli av med kanske 20 kattungar VARJE ÅR....en zoofil had däremot tyckt det var ett bra sätt att tillfredställa sin lilla katt med diverse grejer att stoppa upp i underlivet på henne..
jag tycker det mest humana är att kastrera katten. man kan tycka att det mest humana hade varit att låta henne vara en vildkatt istället för att det är så det är menat från början...men alla vet ju hur illa katter far när de är vildkatter...
Jag vet att zoofiler gärna vill ha ett kärleksfullt förhållande med ett djur..det vill jag också..