• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lykantrophona skrev 2012-04-23 15:12:17 följande:
    Då kommer följdfrågan: varför?

Förresten undrar jag hur lillajag82 vet att "djur inte vet vad de gör" eller "inte njuter på samma sätt som människor", eller att djur som försöker para sig över artgränser "är störda". Den del etologer skulle nog vara intresserade av.

Som sagt, om jag (4 år biologi), min pojkvän (4 år biologi) och min vän ( utbildad djurskötare) känner till att djur ibland parar sig över artgränserna, och att det inte är någon big deal eller betyder att djuret är sjukt ... så undrar jag hur Lillajag82 kan veta bättre.
    Inte vet jag varför man bör hålla sig till människor...
    ok blir du kåt på en hund så bli det då..det är inget jag kan göra något åt. 

Blir det ungar av parandet mellan artgränserna? 
    Kaninen och katten du länkade till parade sig inte..då hade katten skrikit och slängt sig efteråt på golvet eller marken och rullat sig..eller du menar att de har en annan slags parningsritual när en kanin trär på dom? 
    För katten verkade inte så mycket med på noterna..den åt ju i godan ro!! Haha! 

Till alla på detta forum.. 
    Jag har förstått att zoofiler har en liknande känsla för djur som för människor. Man vill ha ett slags kärleksförhållande med djuret och inte bara sätta på den..hur bär de sig åt då? 
    En människa kan omöjligt tolka djuren utifrån alla deras signaler. Det finns ju en logisk förklaring till varför människor pratar med varandra och djur har olika slags parningsritualer med varandra. 

Vad kallar man en kamel som sätter på en dromedar? 
    Vad kallar man elefanten som sätter på noshörningen? 
    Zoofiler...är inte det ett ganska kränkande ord att kallas för om man nu tycker att det är helt i sin ordning att para sig mellan artgränserna? 

Jag ställer dessa frågor av en ren nyfikenhet...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 16:13:12 följande:
    Du tror?
    Du tror???

Ja, det är signifikant för de som förespråkar terrorism att de TROR.

Vi andra VET.

Bra reklam du gör för din terrororganisation.
    tror gör man ofta...liksom människor TROR sig se hundpittar på youtube..

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-23 16:16:34 följande:
    Släppa ut minkar och lura sig själv att man inte ingår i skaran som utnyttjar världen med gott samvete är inte att göra nått åt saken

Jag tycker inte att fanatism är nått positivt vilket håll man än svänger.
    är man fanatiker för att man vill djur väl? 
    då är väl alla som tänder på att se en tjej ha sex med en hund zoofil eller?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 16:21:30 följande:
    Fanatism? Haha sunt förnuft, jag vill ju verkligen göra någonting jag jobbar på förskola där jag verkligen får barnen att förstå vikten av att vårda miljön, jag gör det för allas skull. Minkar har jag aldrig släppt ut men det kanske är nått du brukar pyssla med? Lev i din bubbla och bry dig inte om att den är påväg att spricka!
    Ge den ett försök igen, om inte för din skull så för våra barns skull www.djurensratt.se
    jomen ALLA som är med i djurens rätt släpper ut minkar serdu..haha...så fördomsfullt!!!!!! 
  • lillajag82

www.djurensratt.se/vara-fragor/sexuella-overgrepp/djur-som-utsatts-for-sexuella-overgrepp

Här beskrivs det precis som jag säger att djuren är underlägsen människan..man har ett övertag och man har ett ansvar...
    Här beskrivs också djurens signaler och APATI från djurets sida verkar det som zoofiler tycker sig se ett samtycke i.. med mera med mera...

www.djurensratt.se/vara-fragor/sexuella-overgrepp/olika-typer

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 16:31:01 följande:
    Dock ska man aldrig se djurens rätt som en objektiv källa.. De vrider fakta som vilka politiker som helst vilket många djurintresserade inte verkar inse.
    Det är sant...
    Man ska hellre lyssna på en människa som har djur som feticsh...och som vill uttnyttja dom i sexuellt syfte..

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:05:46 följande:
    Upprepar vad jag skrev i inlägget ovan. DR är INTE partiska och deras utopi är en värld där människor och djur har exakt samma rättigheter typ.
    Endel tycker tom det är djurplågeri att ha husdjur(trots att man behandlar dem bra...).
    jovisst...men samma tycker zoofilerna..att man helst inte ska inkräkta på djurens integritet..
    därför kastrerar dom inte djuren utan sätter på dom när de löper eller juckar mot en..och tolkar det då som att djuret vill.... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:14:33 följande:
    Och det vet du?
    Nävisstja du är ju inte intresserad av att diskutera utan bara kasta skit...
    Vad är det jag ska diskutera? 
    Jag vet vad en zoofil är!
    Det är en människa som tänder sexuellt på djur och som vill ha ett slags kärleksförhållande med djuret?
    Vad är det jag missförstår som du vill diskutera?

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:18:13 följande:
    Det är det lillajag82 inte fattar. Alla som inte håller med henne anser hon är zoofil
    Nähä du...skriv inte något jag skrivit när jag inte har skrivit det...
    Det finns de som tycker att Zoofilerna är riktiga i huvudet och då får man ju tycka det... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:18:33 följande:
    Om du vänder rumpan till och hunden sätter på dig, hur kan det vara ett problem for hunden?
    Jag hade aldrig vänt rumpan åt en hund.. 

Men antag att jag är en Zoofil och då hade jag naturligtvis inte sett det som du beskriver det...

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator