Hittade djurporr på min pojkväns dator
Anonym (men alltså) skrev 2012-04-21 15:11:10 följande:
Nej, du kollade inte bara. Du valde att "göra ett stickprov" eftersom du tidigare "kommit på honom" och du inte litar på honom.
Som sagt, vad får man ut av att leva i ett förhållande utan respekt eller tillit?
Respekt hit och respekt dit, blir så trött på den där respekten hela tiden i ett förhållande. TS visste att det fannas porr och ville naturligtvis se om det fanns mer. Och människan är nyfiken av sig och vill veta vad som händer i sin relation. Inget konstigt alls, helt naturligt för mig att hon ville göra stickprov, för att se vad henns kille har i sin dator. Hur svårt kan det vara att fatta!!
Och förresten, vilken respekt har TS kille mot TS, när han djurporr i sin dator, som han kanske, kanske inte har runkat till, eller har planer på. Och inte talar om för TS att han har det.
Här någonstans tycker jag att det finns gränser för hemligheter i ett förhållande. Hålla på bakom ryggen, vilken respekt, vaaa!!!!
Sen är det ingen skillnad på om fantisier bara finns i huvudet eller laddar upp det, lika äckligt iallfalla!