Inlägg från: Anonym (Äcklad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym (men alltså) skrev 2012-04-21 15:11:10 följande:
    Nej, du kollade inte bara. Du valde att "göra ett stickprov" eftersom du tidigare "kommit på honom" och du inte litar på honom.
    Som sagt, vad får man ut av att leva i ett förhållande utan respekt eller tillit?
    Respekt hit och respekt dit, blir så trött på den där respekten hela tiden i ett förhållande.  TS visste att det fannas porr och ville naturligtvis se om det fanns mer. Och människan är nyfiken av sig och vill veta vad som händer i sin relation. Inget konstigt alls, helt naturligt för mig att hon ville göra stickprov, för att se vad henns kille har i sin dator. Hur svårt kan det vara att fatta!!

Och förresten, vilken respekt har TS kille mot TS, när han djurporr i sin dator, som han kanske, kanske inte har runkat till, eller har planer på. Och inte talar om för TS att han har det.

Här någonstans tycker jag att det finns gränser för hemligheter i ett förhållande. Hålla på bakom ryggen, vilken respekt, vaaa!!!!

Sen är det ingen skillnad på om fantisier bara finns i huvudet eller laddar upp det, lika äckligt iallfalla!
  • Anonym (Äcklad)
    MickeN1973 skrev 2012-04-21 15:18:50 följande:
    Du vet väl om att det är brottsligt att snoka?

Inte ifall jag gör det på min killes data räknas det INTE dit
  • Anonym (Äcklad)
    Loveistheshit skrev 2012-04-21 15:18:10 följande:
    Som sagt det var en film i en mapp med massor av annat! Han behöver nödvändigtvis inte tända på det, ville kanske bli chockad eller nått, eller laddat ner hela mappar med filmer, det är dumt att göra stickprov också kan jag tycka
    Så kan det vara. Men om jag får upp eller får något sänt till mig som jag inte vill ha eller har intresse av, så sparar jag väl inte det då. Om jag inte har en tanke på att gå tillbaka och titta lite närmare senare......?
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Djurvän) skrev 2012-04-21 15:27:59 följande:
    Usch, jag hade gjort slut.

Jag är tolerant men djurporr, barnporr och nekro går helbort för mig

Undrar om inte djursex är värre än nekro! Hunden lider ju i alla fall
  • Anonym (Äcklad)

När man är sambo eller gift så bor man ihop och har ett gemensamt hem. Ni går in och ut in i alla rum, öppnar varandras och lådor med personliga tillhörigheter, som glasöögon, näsdukar, strumpor, bh, trosor, almanackor ja du förstår allt. Sen har ni ekonomin ihop, räkningar, ev dagis, bilen, försäkring, ja ni vet vad jag menar.
    Men när det gäller datorn...då blir det plötsligt stopp och belägg, för det är min och där har du ingenting att göra. Är inte datorn (datornera) också gemensamma som allt annat i ett hem. Där får man inte gå och ut hur man vill, för där har min sambo hemligheter......porr, kåta sexiga mail från X, webam sex osv osv..  t.ex!!!

Men hör ni själva som tycker att TS gjorde fel att "snoka". Allt är ditt och mitt men datorn ger du FAN i!!!

Blääää för dubbelmoral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:35:56 följande:
    Det kan du hoppa upp och sätta dej på att det är. Du äger inte din kille och om du tror att du gör det så är det inte din kille i alla fall som behöver hjälp.

Det är inte olagligt att kolla runt lite iaf!
    MickeN1973 skrev 2012-04-21 15:34:38 följande:
    Gäller det också när den slickar leverpastej från fittan?

Herregud, det är FEL
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:38:42 följande:
    Eehhmm  sen när är frivillig sex ett lidande för nån inblandat?

Om du kollar närmare på såna klipp så finns det i regel ingen tvång i såna klipp, tjejen gör sig tillgänglig och hunden gör det vad den vill.

Nu såg inte jag hela filmen eftersom jag fick kväljningar utan bara nån minut men det låter otroligt sjukt och osannolikt! Människan är inte ens samma art
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:44:28 följande:
    Jo det ÄR det. Ring snuten och kolla eller berätta för din snubbe så får du se vad som händer....

Det låter precis som du försvarar honom
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:47:13 följande:
    Irrelevant.

Vilket då?
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:57:45 följande:
    Som det ser ut nu kommer lagen som förbjuder tidelag träda i kraft 2014, detta visar ju att majoriteten anser att det är en omoralisk och brottslig handling.

Sjukt omoraliskt! Vart har människan fått dessa ideer?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator