• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-22 19:49:39 följande:
    Hundar juckar inte på ben för att de är kåta utan för att försöka dominera dig. Så sexuellt utnyttjad kan du nog hoppa över.

Innebär det att jag kan jucka tillbaka utan att hunden ser något sexuellt i det?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:46:05 följande:
    provocera duger inte... mer kan du visa va...
    se videon och se om du ser en pitt eller inte..
    antingen ser man den eller inte...
    inte så svårt för du menar väl inte att det finns ett mellanläge... 
    Du. jag behöver inte ha samma åsikt som dig bara för att vi delar uppfattning.
    Du utmålar dig som oerhörd rigid i ditt tänkande och därtill ytterst fördomsfull. Inte så sympatiska egenskaper.
    En gnutta ödmjukhet skulle du tjäna på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 19:48:19 följande:
    Fast det här är ju exempel på djur som är störda, inte på hur det normalt går till.
    Ge källa på att det handlar om störda djur. Du påstår du bevisar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 19:49:39 följande:
    Hundar juckar inte på ben för att de är kåta utan för att försöka dominera dig. Så sexuellt utnyttjad kan du nog hoppa över.
    Tyvärr är det där en sanning som fördomsfulla människor tar till, inte för att det är så utan för att de vill att det ska vara så. Exakt samma sak säger dessa människor om små barns sexualitet, att de gör det för att det är en rolig grej, de kan inte ta att även små barn kan tycka att det är skönt att stimulera könsorganen.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 19:54:30 följande:
    Ja, de kan få utlösning också, det betyder inte att beteendet är sexuellt i sig, de juckar på alla/allt som de anser underlägsna i rang eller vill få att vara underlägsna i rang. Därför är det inte ovanligt att just barn blir extra utsatta vilket ju kan vara rätt jobbigt. I allmänhet skulle folk behöva uppfostra sina hundar bättre, då slipper man detta beteende. Det är däremot inte säkert att man slipper det fr att man kastrerar hunden.
    Det ÄR sexuellt.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:41:11 följande:
    well...du har ingen aning om vad som pågår bakom scenen sen va...

de tjejer jag pratat med om det här som verkligen gillar tanken på att få sin fitta slickad har i början mutat sin hund med godis...sen inbillar de sig att hunden är kåt.. 

jag är inte vän med dom numera nä...

du har fel IGEN Herregud, du går på ingenting
  • Anonym

Ser man inget sexuellt i den videon så är man seriöst blockerad.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 20:01:36 följande:
    Ser man inget sexuellt i den videon så är man seriöst blockerad.
    Alltså videon med hunden som går runt och vet inte var den ska ta vägen så kåt den är och försöker knulla tjejen på sängen.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:59:33 följande:
    tack!! Jag kan inte hålla med om att katten och kaninen parade sig...svansen var inte åt sidan på katten och katten skrek aldrig..det var ingen sexakt..ett försök från kaninens sida..men de är ju olämpliga som sexpartners så de kan inte ha sex med varandra uppenbarligen..även om de är kåta eller vad man ska kalla det..

jag ger dig all tid i världen.. 
    Oh så nu börjar du ta till varför ett sexuellt umgänge inte är det....
    Oavsett vilka bevis du får slår du bara bort det med mer undanflykter istället för att tänka till och bortanför dina egna fördomar.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:46:58 följande:
    ja länka..tack
    Se på egen risk. Detta är tydligen från England! 

Dina teorier kommer inte hålla alls, det är fullt frivilligt från vovvens sida. 

http://motherless.com/00E1004
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator