• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

det var denna video jag fick upp...är den rätt..

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:25:49 följande:
    Vad tror du själv. Hunden är ju så kåt att den håller på att spricka

Som sagt, bara en naturbegåvning kan misstolka den för något annat än en **** kåt hund.
    Vad säger ni andra...är den kåt eller visar den bara upp sin naturliga instinkt att visa sin dominans..
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..

slutsatsen...Jag är ingen zoofil....

hade jag däremot sett en kille med kuken i vädret göra detsamma så hade det inte varit någon tvekan..

• lillajag82

Det är bara zoofiler som gör denna bedömning..det är inte som att jag har skygglapparna på...jag vet någorlunda hur en hunds naturliga beteende är och som jag sagt innan så knullar bara hundar för att reproducera sig...och vill man dämpa deras lidande att inte få para sig så får man väl antingen kastrera dom eller låta dom para sig så de kan få ungar..inte mer med det..men när man vill sätta på dom har det gått för långt faktiskt...

• lillajag82

Hundar blir kåta på LÖPANDE TIKAR...läs längre bak i tråden där jag kopierat in en text från Agria...som sagt..det står inget om att hundar vill para sig med allt som rör sig inklusive människor för att den är kåt...det är för att den har ett naturligt behov av att visa dominans... 

Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 

eller är det så att ni tolkar in lite väl mycket och att ni inget förstår om hundar... 

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 17:36:19 följande:
    En erigerad könsorgan brukar vara en hint *blink blink*
    Hahahahaha!!! Nu har jag kommit så långt att jag bara tycker du är rolig..du skojar med mig eller hur..erkänn..
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:33:23 följande:
    Killar knullar också för att visa dominans. Vem vet kanske hunden tänker: Whos's bitch are you, huh huh!!!
    Oj då...det visste jag inte..visserligen har jag alltid gillat dominanta män...haha
    samma då när killarna juckar mot armar. ben, och huvud då antar jag...HAHAHA... 
  • lillajag82
    Trixie skrev 2012-04-22 17:41:37 följande:
    Det är en tik för övrigt. Och det var dominans, du vet när hundar bli äldre vill dom klättra i rang. I mitt hem är jag högst i rang och hunden lägst. Det är så det går till i en flock. Och att du ens säger sådär får mej vilja spy rakt på dej. Är det du som har idiotlapparna på?
    HAHAHA...jo för så är det.. även TIKAR brukar jucka mot ben och sånt.. men det hade nog diverse anonyma och raider kommit fram till om de köpt någon bok eller googlat... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:44:39 följande:
    Ja, vi säger det. Din hund var inte kåt och käkar inte bajs, så nojsa du vidare med den *facepalm*
    HAHAHA... tråden börjar bli hysteriskt rolig...synd om TS bara...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:45:42 följande:
    Vet du varför kålmården inte fick getingkillingar? Getterna åparade sig ju bevisligen med varandra!

Svar: homosexualitet är vanligt i djurvärlden och det var de här getterna. Vilket hål tror du att de använde?
    homosexualitet bland djur finns det vet jag..det är naturligt.. och det brukar jag även tala om för homofoberna..
    getterna knullade inte delfinerna va...för de är olika arter... 
    varför ska en människa sätta på en hund för...duger det inte med sin egen art som alla andra djur gör... 
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 17:49:13 följande:
    Och det vet du för att din hund har förklarat att den knullar bara för att och inte för att kåthet och instinkt driver denna till det?

Har man sett en hund ha sex, med en annan hund eller med en tjej och påstår att denna inte njuter av handlingen så är man blind, eller lever i nån moralisk Förnekelse där djur inte njuter.
    Fast då måste man konsekvent gå åt andra hållet, om hundar inte kan njuta så saknar dom även förmågan att lida.
    och din hund om du nu har någon har förståss talat om för dig att den är så jävla kåt och behöver para sig x antal gånger om dagen.. 

delfiner njuter det vet jag...men de knullar inte med människor..de knullar sin egen art.. 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator