• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Äh, det är väl inget fel på tidelag, låt folk få knulla vad de vill. Djuren trivs ju säkert, jag menar hur ofta får djur i fångenskap pippa?

• Anonym
    raider skrev 2012-04-23 13:15:26 följande:
    *LOL*

Hyckla går det men det krävs inte mycket för att se genom det skenheliga resonemanget, djurvänner my as.

Sätt nu inte biffen i halsen när du läser.

Jag är vegan!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 12:42:34 följande:
    och vem är du till att bestämma när djuret tar skada? DE PRATAR EJ! bara för att de inte gillar de betyder inte att de kommer göra motstånd. de kanske inte fattar vad som försigår, vad vet jag. allt är bara spekulationer, vi kan omöjligt veta vad de tycker och känner då de inte kan kommunicera. varför ta risken att utsätta stackars djur för något som potentiellt kan vara skadligt eller ofrivilligt?

jag har en ide! knulla en människa som alla andra NORMALA människor gör, en frivillig en såklart.
    Tänk efter EN gång till innan du skriver nästa gång.

Det du säger är att bebisar inte kan lida därför att de inte PRATAR. Om du tror att det är någon som BESTÄMMER så är du helt jävla galet ute!!!!!!!
  • Anonym

Att kräva kriminalisering av tidelag vore inkonsekvent om man inte samtidigt kräver kriminalisering av våra andra sätt att utnyttja djur. Jag ser inte hur en sorts utnyttjande kan vara mer rätt eller fel än en annan sorts utnyttjande.

Känslor och skuld kring sex är något som hör människorvärlden till.

• Anonym
    raider skrev 2012-04-23 13:10:44 följande:
    Det minsta man kan begära är att folk ska skriva själva och inte köpa copy paste
    Men seriöst?
    Inte kan man förvänta sig så mycket av någon som är en aktiv terrorist?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 13:21:24 följande:
    Att kräva kriminalisering av tidelag vore inkonsekvent om man inte samtidigt kräver kriminalisering av våra andra sätt att utnyttja djur. Jag ser inte hur en sorts utnyttjande kan vara mer rätt eller fel än en annan sorts utnyttjande.

Känslor och skuld kring sex är något som hör människorvärlden till.

Mynta2

2005-02-09, 16:28

Så du jämnställer ridning av en häst med att tex: våldta den eller kanske köra upp ett kvastskaft i en hund som ger den skador ?? Du vet, människan måste ta en sak i taget, och jag ser inget fel i att börja i en ände...för om det kanske tillkommer ett förbud på ena hållet så kanske det kan göra det såsmoningom på andra grymheter. Fast som sagt, våldtäkt och att rida en häst i skogen...hmm...förklara vad som är likvärdigt med detta ?
  • Anonym
    raider skrev 2012-04-23 13:20:20 följande:
    Förstår att du är anonym

Jag skulle också skämmas för det

För att jag ser till och vill att djuren Ska ha det bra?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 13:22:34 följande:
    Men seriöst?

Inte kan man förvänta sig så mycket av någon som är en aktiv terrorist?

Du kan ingenting! Jag har valt det främst av djuretiska skäl.  En etisk vegan bojkottar produkter som skapat lidande för andra levande varelser
  • Anonym
    Ellaria skrev 2012-04-23 13:33:58 följande:
    Man kanske inte vet när hästen vill men man vet DEFINITIVT när hästen inte vill. Jag har inte sex med djur och jag har inga husdjur heller. Med husdjur antar jag att du menar katt/hund/marsvin och det är djurplågeri och olagligt.
    varför är det djurplågeri att ha sex med en hund och inte en häst? sex innefattar inte alltid penetration, man kan också slicka, suga och fingra hej vilt. anser inte du att det är fel? hoppas du hittar din kära mor eller far pippandes med en åsna så ska vi se hur normalt och okej du anser det vara då.
    Ellaria skrev 2012-04-23 13:32:33 följande:
    Men försök du göra något mot ett djur som djuret inte vill. Vad händer, tror du, om du försöker lyfta en katt i svansen? Den blir arg, rivs och bits. Byt nu ut en liten katt mot en häst. Vill hästen inte så kommer hästen döda dig, så enkelt är det.

Det är inte JAG som bestämmer. Tänk efter lite, tror du verkligen en ko tar skada av en kuk när den inte tar skada av en arm? Det är ingen zoofil som skulle få för sig att knulla en katt, zoofiler *älskar* djur. Är du heterosexuell? Kvinna? Vill du våldta alla män? Samma logik. Vem fan skadar det man älskar?
    men det kvittar väl? MAN KAN FORTFARANDE INTE FRÅGA!!! man kan ju inte gå fram till en människa och försöka ha sex med denne och hoppas på att de inte ska säga nej?!?! är inte det sexuellt ofredande? det minsta man kan göra är ju att fråga om personen i fråga vill ha sex eller så kan man få TYDLIGA signaler. och då menar jag inte en hund som juckar på allt o alla.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 13:27:34 följande:
    Du kan ingenting! Jag har valt det främst av djuretiska skäl.  En etisk vegan bojkottar produkter som skapat lidande för andra levande varelser
    Alla terrorister anser att de har goda skäl att bli terrorister. 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator