Ellaria skrev 2012-04-23 13:33:58 följande:
Man kanske inte vet när hästen vill men man vet DEFINITIVT när hästen inte vill. Jag har inte sex med djur och jag har inga husdjur heller. Med husdjur antar jag att du menar katt/hund/marsvin och det är djurplågeri och olagligt.
varför är det djurplågeri att ha sex med en hund och inte en häst? sex innefattar inte alltid penetration, man kan också slicka, suga och fingra hej vilt. anser inte du att det är fel? hoppas du hittar din kära mor eller far pippandes med en åsna så ska vi se hur normalt och okej du anser det vara då.
Ellaria skrev 2012-04-23 13:32:33 följande:
Men försök du göra något mot ett djur som djuret inte vill. Vad händer, tror du, om du försöker lyfta en katt i svansen? Den blir arg, rivs och bits. Byt nu ut en liten katt mot en häst. Vill hästen inte så kommer hästen döda dig, så enkelt är det.
Det är inte JAG som bestämmer. Tänk efter lite, tror du verkligen en ko tar skada av en kuk när den inte tar skada av en arm? Det är ingen zoofil som skulle få för sig att knulla en katt, zoofiler *älskar* djur. Är du heterosexuell? Kvinna? Vill du våldta alla män? Samma logik. Vem fan skadar det man älskar?
men det kvittar väl? MAN KAN FORTFARANDE INTE FRÅGA!!! man kan ju inte gå fram till en människa och försöka ha sex med denne och hoppas på att de inte ska säga nej?!?! är inte det sexuellt ofredande? det minsta man kan göra är ju att fråga om personen i fråga vill ha sex eller så kan man få TYDLIGA signaler. och då menar jag inte en hund som juckar på allt o alla.