• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-22 17:50:50 följande:
    EN sak ska du ha väldigt klart för dig!
    OM du ska diskutera i tråden och inte bara kasta skit ska du ha på fötterna.
    Det finns många exempel på djur som har sex enbart för njutnings skull som tex primater och delfiner.
    jaja...men de har inte sex med människor va...de vill ju hålla sig till sin egen art..
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:56:47 följande:
    Elefanter våldtar noshörningar. Ett välkänt problem.

Din (bort)förklaring är?
    Makt och dominans säger jag...våldtäkt handlar sällan om sex...även bland människor... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:58:51 följande:
    Erkänn.
    Du har moralpanik och har inte förmåga att se bortom dina fördomar.
    Vad tror du att du vinner mer än att du får ösa hat och avsky i en tråd på FL?
    Nä mot zoofiler har man ingen chans såklart..men det roar mig...
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 18:00:49 följande:
    Jag har ingen hund men jag har däremot ögon att se med.

Ja däggdjur njuter av sex.
    Sex i sig då.
    ja du har dina egna speciella ögon att se med precis som jag.. 
    zoofil vs no zoofil...jag är glad att jag inte har den läggningen..
    jag gillar inte folk som ger sig på försvarslösa djur, människobarn eller lik...

Jag får googla på det du säger och återkomma...
    Jag råder dig att göra detsamma om hundars beteende... tikar juckar också och din förklaring till det är... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:57:46 följande:
    Fel.
    Igen.
    Ankor som sätter på änder finns inte va?
    Eller chimpansen som våldtar en groda (välkänt youtubeklipp, det finns inte heller?
    oj det där är svårt att förklara för en människa som inte är zoofil men jag ska definitivt ta reda på vad det var som felades med ankan som satte på anden..de lever ju tätt tillsammans..det kan ju vara en dominans där också..men blev det ungar av det då eller man bara antar att ankans pitt var i andens eftersom den satte sig på den...

Jag hatar att jag inte kan skriva frågetecken..jag ber om ursäkt..det måste vara n¨got fel på tangentbordet..

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:02:27 följande:
    Finns massor av djur som har sex över artgränserna. Varför skulle hundar vara ett undantag?
    och källa på det kanske.. eller jag blir hänvisad till ett youtube klipp här också eller google..

sex och sex.. för det mesta verkar det ju handla om våldtäckter..
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:23:49 följande:
    De är kåta. 
    fel. 
    igen.
    Läs på om hundar.  
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 18:27:07 följande:
    Nej jag har bara ögon som ser det som händer utan att bortförklara eller ursäkta naturligt beteende.
    Vem säger att jag är zoofil, jag har inte rört nått annat djur än mitt personliga sliddjur jag bor med. 

Jag gillar heller inte folk som "ger sig på" försvarslösa varelser, jag har då inte sett speciellt mycket av den varan, jag har däremot sett hundar som med glädje tillfredsställer sin mate och sig själva samtidigt.

Behovet av att googla på hundars sexliv känner jag inte, det räcker med det jag har sett av den varan.
    ja de sätter på sin matte för att det förväntas av den och den får godis för att den gör det.. inbilla mig inget.. 
    det är ett inlärt beteende.. visa mig den brud som lägger sig och skrevar på benen och hunden kommer farande direkt utan godis eller andra lockelser...

du ska inte googla på hundars sexliv..du ska googla på att hunden är ett flockdjur och att de har rang...dominans är ett hett inslag i det och då inbegriper bl a juckningar...som sagt även bland tikar... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:30:43 följande:
    Behövs inte då jag har en hjärna att analysera med och ögon och öron  att ta in information med. 

Varför vill du inte acceptera sanningen?
    vad är det som är sanning...
    jag är inte zoofil och kan inte se din sanning...
    jag kan inte se sanningen heller när en gubbe prompt bedyrar att den lille 10 åringen visade att han ville för den lille råkade få ståpitt en vacker sommardag i juni... jag är inte pedofil...
    Jag är inte nekrofil som tror att det är en inbjudan om liket skrevar på benen när den ligger på båren...

tyvärr alltså... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:38:59 följande:
    Vad vet du om mig?

Ingenting.

Du är så pinsamt bortgjord att jag rodnar å dina vägnar.
    Och den som roas av att skapa bråk uppför sig som ett troll.
    Ihärdar du att du roas av att ställa till med bråk i tråden?
    Jag sa inget om dig...jag sa bara att zoofiler kan jag inte tjäbbla emot igentligen..men det är intressant och roande.. nu har jag tex fått lite källor som jag absolut ska läsa... 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator