• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-22 19:39:28 följande:
    Åter igen så predikar du att din sanning är den enda som gäller.
    Gör du alltid så så tycker jag synd om din omgivning.
    provocera duger inte... mer kan du visa va...
    se videon och se om du ser en pitt eller inte..
    antingen ser man den eller inte...
    inte så svårt för du menar väl inte att det finns ett mellanläge... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:41:02 följande:
    Ska jag länka?
    ja länka..tack
  • lillajag82
    lykantrophona skrev 2012-04-22 19:41:06 följande:
    Kanin på katt:

" target="_blank">

Tupp på anka:

" target="_blank">

Ger du mig tid, så kan säkert skaka fram något mer vetenskapligt åt dig.
    tack!! Jag kan inte hålla med om att katten och kaninen parade sig...svansen var inte åt sidan på katten och katten skrek aldrig..det var ingen sexakt..ett försök från kaninens sida..men de är ju olämpliga som sexpartners så de kan inte ha sex med varandra uppenbarligen..även om de är kåta eller vad man ska kalla det..

jag ger dig all tid i världen.. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 19:55:16 följande:
    Du. jag behöver inte ha samma åsikt som dig bara för att vi delar uppfattning.
    Du utmålar dig som oerhörd rigid i ditt tänkande och därtill ytterst fördomsfull. Inte så sympatiska egenskaper.
    En gnutta ödmjukhet skulle du tjäna på.
    nu vet jag inte vad du syfta på..vad det är jag skrivit som är så himla rigid..
    jag skriver att hundar  ofta visar sin dominans genom att jucka..även tikar..
    vad är det mer du stör dig på..
  • lillajag82

fan..länken funkar inte för mig...det är dessutom en barnporrsida..jag skrev www.motherless.com och fick upp en varning om barn porr

lust och länka igen...

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 21:04:53 följande:
    Men lägg av!
    Man trillar inte ner på barnporrsidor bara sådär. Det är en hel vetenskap hur man kommer åt den men du verkar veta exakt hur man gör. ^^
    Har du testat eller antar du bara...

om jag får en varning eller rättare sagt ett meddelande om att man anmält sajten fär barnporr så får man väl tro på det..det är totalspärrat och länken funkar inte för mig den säger bara acess forbidden...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 21:00:10 följande:
    hahahaaa troligt, då hade det inte gått att gå in på den
    det var ju just det...läser du ens vad jag skriver..sidan var spärrad för det var barnporrsida...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 20:59:15 följande:
    Varför vill du se en länk där en hund knullar en tjej bakifrån? Varför inte bara acceptera faktum att en del hundar gör det med glädje.
    jo jag vill se det... hundar gör det kanske med glädje men då är det också i form av att de får läckerbitar efteråt eller före så den vet vad som förväntar sig av den... inget konstigt alls att en hund är det enklaste djur att få att göra saker eftersom du som människa är deras flock och man lyder sin matte eller husse... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 21:18:09 följande:
    Vad synd då. Då får du väl fortsätta leva i din okunskap tyvärr. En dag kanske du inte hinner blunda för verkligheten
    Ja jag får väl leva vidare med att folk inte har bättre för sig än att sätta på djur och inte människor...haha...
    har de svårt med den mänskliga kontakten människor emellan eller vad är det..? 
  • lillajag82

De som sätter på djur borde vara mer intelligenta än så att låta bli djuret trots att den möjligen är kåt.. människor kan väl inte vara så jävla moraliskt fördärvade att de tycker att sätta på en hund är rätt.. 
    Är människor slavar under sin sexualitet eller kan man styra det lite?
    en ärlig undran sådär i all hast...

och nu har jag äntligen hittat frågetecknen... 

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator