Anonym skrev 2012-04-23 09:28:17 följande:
App app app.
Nu hoppar du över allt utom ordet SEKT.
Big misstake.
På frågan "Så hon är talesperson för alla?"
Svarar du JA.
Okey, det låter inte som ett helt normalt sätt att betrakta sin omgivning på.
Därtill lägger du till att det handlar om "moraliskt fördärvade". Sånt läste man om på 1800-talet och i kretsar som är sekter eller sektartade.
Därtill jämför du med nekrofili och pedofili och kallar döda kroppar för "försvarslösa".
Sånt ser man i allmänhet hos allmogen som saknar utbildning. De har inte så stor koll på vad olika begrepp betyder och är inte noga med att ta reda på fakta heller.
Jag tackar för att du har beskrivit dej själv så detaljerat.
Och jag tackar för att du beskrivit mig som en talesperson för tydligen då alla...
Jag ber om ursäkt för att du tolkade mitt ja som började i mitt inlägg med att jag tydligen är talesperson för alla..
Ja jag anser att man är moraliskt fördärvad när man kan sätta på djur när man vet om vilket övertag man har på djur.
Jag har kanske missat att döda personer kan säga nej...vilken tur att du upplyste mig om det! Tack!
saknar utbildning? hmmmm....
Jag vet att barn är försvarslösa mot vuxna människor och att döda människor inte heller kan försvara sig eller prata...jag trodde det tillhörde ALLMÄNBILDNINGEN!
När det handlar om att jag jämför nekrofili och pedofili med zoofiler så är det för att jag tycker de har samma argumentation.. hunden juckade mot min arm och då är den kåt..eller..den lille pojken vände upp sin lilla bak mot mig på stranden och var nog ganska sugen..eller liket låg ju skrevade med benen och då tyckte jag det var fritt fram..
När det då gäller hunden som juckar har jag då förstått att man som zoofil ser det som att hunden uppenbarligen var kåt..jag däremot som inte är zoofil tolkar hunden som att den vill se hur rangen i flocken ser ut..dominans visar hundar på detta sätt och det är så de bestämmer rang..slå upp vilken bok som helst om hundar och deras flockbeteende så ska du få se att de inte då beskrivs som kåta utan som att de vill visa sin dominans..!