• lillajag82

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-23 09:03:59 följande:
    Äter du kött?
    nej...vad det har nu med saken att göra..eller vänta..det har det kanske? Hahaha...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 09:16:37 följande:
    Nej du anger inte vad som är en normalitet eftersom det normala inte finns i egentlig mening. Om den skulle finnas så utgår den inte efter en majoritetsprincip vilket du ska vara mycket glad för. För i så fall skulle pedofili och sexuella övergrepp på barn vara fullt acceptabelt i samhället eftersom det är mycket mycket vanligt.
    Vad utgår normaliteten ifrån då? Det finns ett ord som heter normalt..det finns inte därför att du inte tycker det borde finnas..
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 09:21:12 följande:
    Har du alltid lika svårt att svara på frågor?
    Din vägran att svara talar tydligt.
    Jag svarar igen att det inte finns någon direkt fråga på vad det är jag ska förstå..
    jag kan faktiskt bara tolka din fråga som det ser ut nu.. 
    Vi befinner oss i en tråd där det handlar om djursex..
    då utgår jag ifrån att frågan handlar om att jag vill förstå att folk tänder på djur.. och jag svarar att jag förstår att det finns folk som gillar tanken på att sätta på djur... 

jag kanske ska gissa mig till frågan eller?  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 09:28:17 följande:
    App app app.
    Nu hoppar du över allt utom ordet SEKT.
    Big misstake.

På frågan "Så hon är talesperson för alla?"
    Svarar du JA.
    Okey, det låter inte som ett helt normalt sätt att betrakta sin omgivning på.

Därtill lägger du till att det handlar om "moraliskt fördärvade". Sånt läste man om på 1800-talet och i kretsar som är sekter eller sektartade.

Därtill jämför du med nekrofili och pedofili och kallar döda kroppar för "försvarslösa". 
    Sånt ser man i allmänhet hos allmogen som saknar utbildning.  De har inte så stor koll på vad olika begrepp betyder och är inte noga med att ta reda på fakta heller.

Jag tackar för att du har beskrivit dej själv så detaljerat.
    Och jag tackar för att du beskrivit mig som en talesperson för tydligen då alla...
    Jag ber om ursäkt för att du tolkade mitt ja som började i mitt inlägg med att jag tydligen är talesperson för alla..
    Ja jag anser att man är moraliskt fördärvad när man kan sätta på djur när man vet om vilket övertag man har på djur. 
    Jag har kanske missat att döda personer kan säga nej...vilken tur att du upplyste mig om det! Tack! 

saknar utbildning? hmmmm....
    Jag vet att barn är försvarslösa mot vuxna människor och att döda människor inte heller kan försvara sig eller prata...jag trodde det tillhörde ALLMÄNBILDNINGEN! 

När det handlar om att jag jämför nekrofili och pedofili med zoofiler så är det för att jag tycker de har samma argumentation.. hunden juckade mot min arm och då är den kåt..eller..den lille pojken vände upp sin lilla bak mot mig på stranden och var nog ganska sugen..eller liket låg ju skrevade med benen och då tyckte jag det var fritt fram..

När det då gäller hunden som juckar har jag då förstått att man som zoofil ser det som att hunden uppenbarligen var kåt..jag däremot som inte är zoofil tolkar hunden som att den vill se hur rangen i flocken ser ut..dominans visar hundar på detta sätt och det är så de bestämmer rang..slå upp vilken bok som helst om hundar och deras flockbeteende så ska du få se att de inte då beskrivs som kåta utan som att de vill visa sin dominans..!
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 09:29:55 följande:
    Ja inte är det din definition i alla fall för som jag sa i så fall är sexuella övergrepp på barn accepterat. Men det tycker ju du att det ska vara. Fi fan.
    Jasså det tycker jag? så otroligt rolig argumentationsteknik du har...

Det normala är att inte tända på barn. eller du ser potentiella pedofiler överallt? 
    och alla pedofiler går förståss så långt att de förgriper sig på barn? 
    det är inte det jag har läst till mig iaf..
  • lillajag82
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 09:50:04 följande:
    nu hejdar vi oss lite i galosherna här! vart fan fick du homosexualitet ifrån? det är ju knappast nån fetish i alla fall!

pedofiler våldtäktsmän och tidelagare är alla 3 FÖRÖVARE pga att dom väljer att utnyttja sin maktställning för att tillfredsställa sin behov, där är vi helt klart överens! visst är det för övrigt fantastiskt att det finns människor därute som sitter och försvarar såna handlingar??

för att hårddra det hela med era egna paraleller... OM ett barn skulle få sexuell njutning av att bli utnyttjat blir det ju inte mindre utnyttjat! den fysiska känslan är ju biologiskt förankrad och har absolut ingenting att göra med vad som är rätt eller fel.

vi kan göra en skola åt er här; 

en person som säger nej= INTE ligga med

en person med handikapp som påverkar förståelsen= INTE ligga med

en person som är mindreårig eller verkar vara mindreårig= INTE ligga med   

ett djur ( med vilket är införstått inte har samma intellekt som en människa)= INTE ligga med

en person som är uppenbart sugen och verkar ha förstånd nog att veta vad han/hon vill= LIGGA med

jättesvårt?? 

å, jag glömde! lik ja... dom är visserligen döda redan men deras anhöriga kanske inte riktigt skulle uppskatta om snorren sattes i faster agda så försök även att lämna henne ifred!
    Jag fick homosexualitet som ett exempel på att jag tydligen inte skulle gilla det i heller.. Haha..men jag tycker att det är löjligt att diskutera människor som ger sitt tydliga samtycke...

det är annat med,precis som du säger, de 3 andra sakerna som pedofili, nekrofili och zoofiler...jag är inte ensam om att tycka det är förkastligt att ge sig på de man kan ha makt över och som inte kan försvara sig..
    det försöker jag förmedla här inne men en del tycker fortfarande att zoofili är helt i sin ordning.. jag antar att de som är pedofiler och nekrofiler tycker på samma sätt....

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 10:17:14 följande:
    På vilket sätt är djur mänskliga varelser?
    Djur är inte mänskliga...
    snarare så vill zoofilerna och deras anhängare ,som tycker det är okej men inte själva vill ha sex med djur, tydligen förmänskliga djur...

Pluralfamilj. Ja de kan upplevas som mänskliga för att de är individer med personlighet..

det är väl härligt med djur? Själv älskar jag alla former av djur..
  • lillajag82

vi kan göra en skola åt er här;  

en person som säger nej= INTE ligga med

en person med handikapp som påverkar förståelsen= INTE ligga med

en person som är mindreårig eller verkar vara mindreårig= INTE ligga med   

ett djur ( med vilket är införstått inte har samma intellekt som en människa)= INTE ligga med

en person som är uppenbart sugen och verkar ha förstånd nog att veta vad han/hon vill= LIGGA med

jättesvårt?? 

Good!! Jag älskade det här! Det låter säkert jättemoraliskt och att man kommer med pekpinnar men det är väl vanligt sunt förnuft eller?! 

• lillajag82
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-23 10:33:26 följande:
    Haha "du har inte rätt att känna dig felciterad"...den meningen säger allt om dig som person.

Jag vidhåller alltjämt, att det är något riktigt skevt i skallen på en person som vill ha sex med ett djur. Det är så vridet och stört så det finns inte.

Om jag såg en man/kvinna som stod och slickade en hästfitta så skulle jag utan omsvep tänka: den där människan är inte riktig i huvudet. Vidrigt.
    Jag hade också definitivt tyckt det hade varit något som inte stått rätt till...

det finns en bild längre bak i tråden som visar just det som du beskrev..
    folk garvade åt det och tyckte att om du fick orgasm och hästen också så är det väl inget fel med det? 

Tycker de samma sak med en liten 5 åring och en fullvuxen man? 

Jag får en konstig fråga om att jag ska svara på om jag vill förstå eller sprida avsky? 
    Jag vet inte vad jag ska svara...
    Jag tycker det är avskyvärt att ha sex med djur men om någon kan förklara för mig på ett bra sätt varför det är en fantastisk upplevelse att ha sex med ett djur, som troligen är kåt,  och som man kan ha ett fullfjädrat förhållande med och ha ett jämlikt förhållande med, så kommer jag lyssna MEN,

Jag kommer ALDRIG förstå hur man som människa är funtad när man sänker sig till ett djurs nivå och parar sig med djuret. Djuret må vara redo för parning men då ska man väl för fan ge den en artfrände att para sig med. 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 10:51:26 följande:
    Som det kostaterats i tråden oerhört många gånger så jo, det finns många dokumenterade fall av djur som har sex över artgränserna. Det finns även dokumenterade fall av djur som är homosexuella, onanerar, tillockmed prostituerar sig.
    Och varför skulle inte en zoofil kunna älska sitt djur och ha förståelse för deras känslor precis som vilken djurägare som helst? Bara föratt du är heterosexuell man behöver du väl inte tycka det är okej med våldtäkt eller?
    Jag uppfattar det inte som att de har sex.. de exempel jag fått handlar om våldtäkter i djurriket.. 
    Jag drar slutsatsen att det är ok med arter som våldför sig på varandra och att det då också är ok med att våldta ett djur som människa. Våldtäkt över artgränserna..

det visades filmklipp från youtube om en kanin och en katt som hade sex..de hade inte sex..katten fortsatte äta som ingenting hade hänt...en katt som blir påsatt på riktigt skriker och rullar sig sedan på marken när den blivit parad...vad var det för fel på kaninen? Enligt vissa zoologer är de kåta och andra zoologer menar att de visar dominans...jag tror att man tolkar situationen utifrån vilken läggning man kan tänkas ha... 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator