• MalBa

Gravida kring Liljeholmen BF runt November

Min semester börjar inte förrän om 2,5 vecka så det är bara att kämpa på! Vi får se vad vi ska hitta på :)
    Själv då?

Jag kan absolut tänka mig fika vid Liljeholmen, trevligt! em/kväll passar mig bäst.

Provade bikinin idag inför vattengympan på torsdag, ja- det blir att köpa ny imorgon...

• MalBa

Välkommen Malinooo!

Mission accomplished- bikini inköpt. (ser ut som en falukorv i den men jaja, det får man ta Glad )

70GG- jisses. Tycker själv det är jobbigt att gå från 70C till 70E. Har dessutom märkt att det kommit lite klar vätska från brösten senaste dagarna. Känns lite tidigt att starta mjölkproduktionen i v20-21 Obestämd

Slänger ut några datum då så får vi se om något passar:
    9 juli
    10 juli
    11 juli
    12 juli
    16 juli

Tid: Kl 18? 19? Andra förslag?

• MalBa

Fyll på listan när ni kan (lägg även till andra datum) så får vi se när det fungerar bäst  Solig

Fikaträff Liljeholmen:

3 juli Glimra2
    9 juli MalBa
    10 juli MalBa, Glimra2 (ev)
    11 juli MalBa
    12 juli MalBa
    16 juli MalBa

• MalBa

Anny- Välkommen!

Malinooo- Jag går till Barnmorskorna Gamla Stan och jag är jättenöjd hittills (varit där 3 ggr varav en gång till läkaren).

• MalBa

Zanzie- Förstår att det måste vara jobbigt. Håller tummarna att det går tillbaka till en fungerande storlek igen.

Måste medge att jag inte hade en susning om att brösten kunde växa så mycket så tidigt i graviditeten. Och inte heller att man så tidigt kunde få vätska från brösten. Känner inte igen hur kroppen beter sig men det är verkligen en intressant resa!

Uppdaterar datumlistan.

Fyll på listan när ni kan (lägg även till andra datum) så får vi se när det fungerar bäst  Solig

Fikaträff Liljeholmen:

3 juli Glimra2, Zanzie
    9 juli MalBa, Zanzie (bäst)
    10 juli MalBa, Glimra2 (ev), Zanzie
    11 juli MalBa, Zanzie
    12 juli MalBa, Zanzie
    16 juli MalBa, Zanzie

Några fler som är intresserade av fikaträffen? När kan du Maja 79? Malinooo? Anny?

• MalBa

Fiafligan- Välkommen! Jag fyller snart 33 år, väntar första barnet med bf 12/11 och bor rätt nära, i Gröndal. Går dock till annan mvc, barnmorskorna Gamla Stan.

• MalBa

Hej tjejer! Jag är tillbaka :)
    Fick världens strul i somras med avstängt vatten & avlopp och har sedan haft det rätt tufft på jobbet. Även jag är mest hemma numer eftersom jag från förra veckan endast jobbar 50 % pga min besvärliga foglossning. Går som en snigel medan rullatortanterna rejsar förbi haha! Att sitta längre perioder är plågsamt. Hade ingen aning om att foglossning kunde vara så besvärligt även om jag kände till själva företeelsen.
    Zanzie-
    lider med dig!

Jag kommer gärna på en fika vid Liljeholmen någon dag. Tycker det är trist att bara vara hemma utan att umgås med folk men vill samtidigt inte förflytta mig alltför långt.

Efter 12 imorgon fungerar för mig. Waynes eller något av fiken i de "öppna" delarna?

• MalBa

Rulltrappan vid Waynes blir bra. Jag har en rosa jacka på mig och håret i hästsvans. Och mage naturligtvis :)

Tror det är ganska lätt att identifiera rätt personer (lär väl inte vara så många som går runt i gallerian mitt på en vardag?), men visst kan vi inboxa telenr.

• MalBa

Tack för idag tjejer! Det var supertrevligt att träffa er och jag stannade betydligt längre än planerat. Det får vi göra om!

• MalBa

Räkan o Trolliss: ja gör det! Får ta det i början av november innan det är dags för mig :) Härlig rapport Glimra! Vad drack du för te till fikat egentligen? :D Ses också gärna snart igen. Trist att vara "isolerad" hemma även om jag jobbar. För övrigt har jag sovit sååå dåligt senaste två nätterna, antar att det är hormonellt, att kroppen ställer in sig. Igår kväll fick jag även ilningar i långt ner i bäckenet/bäckenbotten så huvudet är nog ännu längre ned nu. (Ledsen om det inte blir några radbrytningar, verkar inte funka från paddan)

Svar på tråden Gravida kring Liljeholmen BF runt November