• Anonym (bh)

BH- Har någon testat Genie Bra/Comfort Bra?

Den där BH:n som de säljer på typ TV-shop? Var den bra?

• Svar på tråden BH- Har någon testat Genie Bra/Comfort Bra?
  • deede

Jag använder dem. Tror det är dom iaf, köpt på TV-shopen.

Tycker dom är superbekväma! Men dom ger inte samma stöd som en vanlig.
    Har precis slutat amma, så dom är jättebra nu när brösten ändrar storlek hela tiden =)
    Men sen går dom bara att handtvätta. Å dom blir noppiga rätt fort.   

Miranda 080302 Minnéa 110706
  • Anonym

Köp INTE! världens sladdrigaste och ger inget stöd alls. Kunde lika gärna rotat fram mina gamla toppar från mellanstadiet.

• SupersurasunkSara

Ja, jag har dem. Fast jag tvättar mina i maskin? 

Superbekväma men det står (såg jag när jag fick hem dem) att man inte ska ha dessa om man har över stl D tror jag det var.
    Visst stöd får jag, men jag använder dem helst när jag går hemma och skrotar, någon enstaka gång har jag struntat i att byta om jag bara ska till affären, men sexig känner man sig inte det minsta

Köp och du har liten byst eller vill ha nåt bekvämt att strosa omkring i hemma, men inte om du hade tänkt dig att byta ut dina gamla bh:ar.

• Anonym
    SupersurasunkSara skrev 2012-04-24 13:19:41 följande:
    Ja, jag har dem. Fast jag tvättar mina i maskin? 

Superbekväma men det står (såg jag när jag fick hem dem) att man inte ska ha dessa om man har över stl D tror jag det var.
    Visst stöd får jag, men jag använder dem helst när jag går hemma och skrotar, någon enstaka gång har jag struntat i att byta om jag bara ska till affären, men sexig känner man sig inte det minsta

Köp och du har liten byst eller vill ha nåt bekvämt att strosa omkring i hemma, men inte om du hade tänkt dig att byta ut dina gamla bh:ar.
    Den infon om att man inte ska ha dem om man har över stl D missade jag så det är kanske därför de inte passar mig -  när jag tänker efter var det väl ingen i reklamen heller som verkade ha mer än B-kupa så jag kunde ju ha tänkt till en sväng extra innan jag beställde! 
  • Anonym

En arbetskamrat till mig köpte några och hon sa att hon blev helt lurad... sladdriga som fan så hon använder dom inte... :/

• Anonym (bh)

Jag hade faktiskt redan beställt när jag skrev tråden och nu har BH:arna kommit. Jag tycker att de är sköna och sittter bra. Väldigt mjuka. Bandet under bysten rullar sig lite och skulle kunna sitta lite tajtare runt bröstkorgen men det gör inte så mycket. Dock är axelbanden lite för långa (jag är kort och liten) så jag skulle behöva korta dem. Tror ni man kan sy i tyget?

Jag har storlek 65E annars.

• Anonym
    Anonym (bh) skrev 2012-04-24 14:23:03 följande:
    Jag hade faktiskt redan beställt när jag skrev tråden och nu har BH:arna kommit. Jag tycker att de är sköna och sittter bra. Väldigt mjuka. Bandet under bysten rullar sig lite och skulle kunna sitta lite tajtare runt bröstkorgen men det gör inte så mycket. Dock är axelbanden lite för långa (jag är kort och liten) så jag skulle behöva korta dem. Tror ni man kan sy i tyget?

Jag har storlek 65E annars.

Vilken storlek beställde du, jag gick efter deras måttabell och beställde L, har 80D i vanliga fall, men de känns alldeles för stora. 
    Det där med att sy i dem har jag också funderat på - om du provar kan du väl berätta hur det gick :)
  • Anonym (bh)
    Anonym skrev 2012-04-24 14:49:50 följande:
    Vilken storlek beställde du, jag gick efter deras måttabell och beställde L, har 80D i vanliga fall, men de känns alldeles för stora. 
    Det där med att sy i dem har jag också funderat på - om du provar kan du väl berätta hur det gick :)
    Jag har S på mina. Jag skulle verkligen behöva korta axelbanden men jag är ju så dålig på att sy.....
  • MissSaAnd
    Anonym skrev 2012-04-24 14:49:50 följande:
    Ger dom det stödet du behöver? Lyfter dom? 
    (anledningen till att jag frågar dig nu är för att jag har ungefär samma storlek)
  • Anonym (bh)
    MissSaAnd skrev 2012-04-24 15:08:28 följande:
    Ger dom det stödet du behöver? Lyfter dom? 
    (anledningen till att jag frågar dig nu är för att jag har ungefär samma storlek)
    De lyfter inte lika mycket som en vanlig BH utan bröstet får en mer "naturlig" form. Men de hänger inte. De ger inte ett stöd så att jag skulle vilja springa i den men det är inte så att stödet är så dåligt att de hoppar omkring heller. Jag har lite mitt-i-mellan-hängiga bröst. (Fött och ammat tre barn)
  • Anonym (bh)
    Anonym (bh) skrev 2012-04-24 15:11:11 följande:
    De lyfter inte lika mycket som en vanlig BH utan bröstet får en mer "naturlig" form. Men de hänger inte. De ger inte ett stöd så att jag skulle vilja springa i den men det är inte så att stödet är så dåligt att de hoppar omkring heller. Jag har lite mitt-i-mellan-hängiga bröst. (Fött och ammat tre barn)
    Om jag skulle kunna korta axelbandet så skulle de ge ett bra lyft och även bättre stöd. Det är där svagheten sitter men så är hela jag rätt liten. På vanliga Bh:ar får jag korta axelbanden väldigt mycket.
  • MissSaAnd
    Anonym (bh) skrev 2012-04-24 15:11:11 följande:
    Okej.  Jag funderar nämligen på om jag ska beställa en sån någongång. Får man en snygg "profil", så att brösten blir yppiga och ser lite fylligare ut eller vad det är dom säger på reklamen? Eller ser tuttarna mest platta ut? 
  • Anonym
    MissSaAnd skrev 2012-04-24 15:18:29 följande:
    Okej.  Jag funderar nämligen på om jag ska beställa en sån någongång. Får man en snygg "profil", så att brösten blir yppiga och ser lite fylligare ut eller vad det är dom säger på reklamen? Eller ser tuttarna mest platta ut? 

På mig händer ingenting, dvs bröna ser lika inspirerande ut utan som med själva BH.n. Mina bröst har alltid varit min stolthet, stora och fasta men sen jag blev gravid har de blivit så tunga att de hänger vilket innebär att det blir en obehaglig lite kladdig kant på insdidan där de hänger ner mot själva magen. Just DET obehaget slipper jag med dessa men de lyfter inte ett dyft!  
  • Anonym (bh)
    MissSaAnd skrev 2012-04-24 15:18:29 följande:
    Alltså, de ser väl varken fylligare eller plattare ut.....
  • Celeste75

Jag tycker att de är superbra! Har köpt på marknad av några som heter VitaBra, de har en hemsida också där de säljer till bra pris och snygga färger/modeller. Sköna och snygga!

Svar på tråden BH- Har någon testat Genie Bra/Comfort Bra?