Inlägg från: Blöjor111111 |Visa alla inlägg
  • Blöjor111111

Bröllop - Så otroligt sårad

jag skulle ha tagit stolen och gått med min sambo och satt mig nära brorsan. Liksom klämt mig in, jag skulle inte ha brytt mig vad andra tyckte, HAN är min bror! Skulle ha sagt med ett leende jag vill vara nära min bror på hans stora dag.

• Blöjor111111

Han tänkte säkert inte på det eftersom han var nervös inför bröllopet och man tänker inte klart den dagen.

• Blöjor111111
    Anonym (Syster) skrev 2012-04-24 08:33:06 följande:
    Men att de kommit ihåg alla andra? Det var ju bordsplaceringar som de ställt ut! Vi var ju inte bortglömde så sett, vi sattes så långt bort man bara kunde..
    Oj var det bordsplaceringar? Då skulle jag också blivit enormt sårad, jag skulle nog gråta. Jag tycker att du ska säga det till din bror att det var enormt sårande eftersom du trodde att du betydde mer för honom. Säg att du är sårad in i själen. Jag skulle i så fall ge min bror enorma skuldkänslor, precis vad du ska ge.
  • Blöjor111111

TS uppdatera tråden. DÅ kan alla se att det var ute och med placeringar.

• Blöjor111111
    Anonym skrev 2012-04-24 09:46:58 följande:
    Men ibland kan förklarningar vara bra med, istället för att säga att du inte är önskvärd ingen tycker om dig. Så kan det faktiskt vara så att det kan bli bortglömt.

Det kan hända mig att jag glömmer att duka till en person, inte tusan vill jag bara ha 9 personer på middag utan jag tar fram en tallrik till och klämmer in där det är ledigt.

Att fela är mänskligt {#emotions_dlg.flower}
    Men om man gör så medvetet så är det absolut inte ok.
    fela? Hur glömmer man sin syster?
Svar på tråden Bröllop - Så otroligt sårad